Dunsay Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kunne dere nevnt produsent? Det har litt å si med hvilket verksted PC-ene sendes til... HP og FSC sendes til Kongsvinger, jeg vet ingenting om andre produsenter og verksteder... Lenke til kommentar
TEE Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kunne dere nevnt produsent? Det har litt å si med hvilket verksted PC-ene sendes til... HP og FSC sendes til Kongsvinger, jeg vet ingenting om andre produsenter og verksteder... HP benytter i hovedsak Furuset og Kongsvinger, men også andre avdelinger. Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nei infocare har det garantert ikke travelt. Hadde en LG 19" skjerm som ble svart som måtte inn til infocare ifølge Komplett som jeg bestilte fra. Tok dem nesten 6mnd med mye purring fra meg før de søkte om kreditt fra LG ettersom de manglet en del fra kina eller noe... Fikk til slutt pengene tilbake + kompensasjon for mye ventetid, kjøpte meg en 22" Samsung istedenfor som jeg har hatt rundt 1 år. Fungerer like utmerket som før. Denne gangen fra Pixmania vel å merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå