surfer86 Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 jeg har en 486 jeg vil installerer debian på, men den vil ikke boote fra CD så jeg lurte på om det finnes en diskett som kan boote opp selve greia og dermed gå over til å installere ting fra CD? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 ja, har du sett på siden deres? jeg innstalerte det nettop slik, det vil si at jeg valgte å innstalere det fra internett da. Men jeg kunne velge source, og kunne da valgt Cd som kilde istedenfor internett. Jeg måtte da bruke 4 disker i tilleg, og husker erlig talt ikke om dette var før eller etter jeg valgte kilde, men tror det var etter. Det var her de lastes ned. Står at de er for å innstalere over internett, men som sagt tror det skulle funke fint å bruke cd som kilde istedenfor. Er egenltig bare å prøve Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Hjelper som oftest å se innom distroens hjemmeside før man spør her, i tilfelle. Skader heller ikke å ta en liten sjekk innom www.google.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå