Aleks Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hei! Er på episode 135 på Naruto og lurer på når jeg kan begynne å se filmene uten at de spoiler noe for serien? Finnes det noen oversikt på dette eller noe? Takker for svar Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hei! Jeg så en Naruto Shippuuden film før jeg hadde begynt på Shippuuden episodene og det gikk helt fint. Så jeg tror at det ikke skal bli noe problem i det hele tatt å se filmene før du er blitt ferdig med alle episodene Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) edit; feil tråd=P Endret 7. februar 2009 av aria-sama Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Filmene har null niks å gjøre med animéen utenom hovedfigurene, se dem når du vil. Faktisk tror jeg ikke engang filmene kan regnes som canon.... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Tenker mest på de ulike knepene de lærer, hadde vært litt kjipt om jeg så den første filmen før Naruto hadde lært seg Rasengan i serien. Har sett den første filmen nå og det gikk fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå