Wæsp Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Hei, Hadde satt pris på et kjapt svar, helst nå før jeg sovner. Sitter her å hører på SlipKnot - Dead Memories.. Vil ha noe i den duren, rock/metal som det er mulig å sovne til. Setter pris på om dere lister opp noen sanger jeg kan legge inn på iPoden min i farta. Hører på alt innen rock/metal. Ser for meg noe liknende: SlipKnoT - Wait and blee SlipKnoT - Dead Memories Linkin Park - What I've Done Ett eller annet sånt noe. Takk.. -Fredrik Endret 7. februar 2009 av Sixpounder Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Anbefaler trådene, noen med anbefalinger til behagelig, rolig musikk? og tips til deilig avslappende musikk? Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Do - Were in heaven Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Takk, skal sjekke det ut nå Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ulver - Shadows of the sun (hele plata) Swallow the sun - hope eller Ghosts of loss (hele plater) Rainbow - Catch the rainbow Rainbow - templar of the king Porcupine tree - Collapse the Light Into Earth Opeth - Death whispered a lullaby Kamelot - On The Coldest Winter Night Kamelot - Abandoned Bruce Dickinson - tears of a dragon Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 *Finne sangene på Spotify* Lenke til kommentar
Patience Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 En slik tråd fins allerede på forumet her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=13045612 opprettet --- - Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg