Gå til innhold

Spillverket.no: Takk for en bra side,men....... (det er alltid et "men")

Anbefalte innlegg

Hallo..

For det første vil jeg bare takke for at dere

lager en så bra side for oss PC-spillere.

Men av og til føler jeg at dere er litt seine

til å få tak i nyheter om spill, ta f.eks

Ghost Recon. Dere ga ikke spillet en karakter

før en måned etter at spillet var kommet ut

på det Norske markedet. Det ville hvert fint om dere kunne prøve å være litt raskere på dette.

Da ville denne siden hvert helt perfekt....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kjøper ikke spill med en gang de kommer ut, jeg venter til de kommer i pcbest buy og pc best seller tilbudspakker. så jeg bryr meg ikke om at gamer.no skriver anmeldelse en måned etter at spillet er på markedet, spillene forsvinner jo ikke, eller?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-19 20:48, Delux4517 skrev:

av og til føler jeg at dere er litt seine

til å få tak i nyheter om spill, ta f.eks

Ghost Recon. Dere ga ikke spillet en karakter

før en måned etter at spillet var kommet ut

på det Norske markedet.

Jeg syns faktisk ikke en måned er så ille, tatt i betrakning at vi faktisk driver dette nettstedet frivillig og ikke har noen inntekt som gjør det mulig for oss å kjøpe alle spill hele tiden når de kommer ut. Og hvis vi nå gjorde det en dag, så er vi nødt til å spille spillet gjennom først, teste MP grundig for så å skrive ned en skikkelig omtale. En skikkelig omtale er ikke gjort på 1-2-3, og spesielt Ghost Recon er et omfattende spill som innebærer mye testing før en kan publisere noe. En annen sak er at Erik Jørgensen hadde tekniske problemer med sin datamaskin som gjorde at han ikke var i stand til å teste spillet med en gang han fikk det.

Når det gjelder oppdatering av nyhetsnotiser og slikt, har jeg svart på dette i en annen post. Og orker gå inn på det en gang til:

http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...um=53&replies=8

Tor-Steinar Tangedal

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-01-20 01:14 ]

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Quote:

Den 2002-08-07 19:59, Ratatosk skrev:

Har dere vært i kontakt med norske distributører? Det må jo gå ann å få tilsendt spill gratis fra dem. Dere er jo tross alt dedikerte og seriøse.

Hvis du ser nøyere etter er det 8 måneder siden denne tråden ble avsluttet, og veldig mye har skjedd siden januar. Hvis du ikke har lagt merke til det har vi blant annet hatt mange previews siden den tid, og vi har hatt omfattende, dype og lange anmeldelser av viktige og store spill kun få dager etter lansering i Norge. Det er veldig vanskelig å være virkelig i forkant når man driver en norsk side. Norsk og skandinavisk presse er langt fra like prioritert som utenlandsk, og vi må forholde oss til helt andre leverandører og distributører enn de aller største utenlandske sitene. Men vi jobber stadig med å bli bedre, og nå som sommeren er over og ting begynner å rulle for spillbransjen igjen ser vi fram til å levere dere masse spennende stoff! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...