Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Jeg har hørt en del bra om Kona. http://www.sykkelbutikken.no/Supertilbud/S...article_ID=1331 Det der er ikke en fullblods downhill, forresten. Selv sykler jeg fulldempet Specialized. Epic er modellen. Temmelig episk... Endret 9. juli 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
colakork Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Kan vel si trygt si jeg driver en del med terrengsykling. Kjøpte meg akkurat en ghost 2009 amr lector 7700 (forrige uke faktisk). Utrolig artig sport! Sykler en del i kongsbergs-området. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Kan vel si trygt si jeg driver en del med terrengsykling. Kjøpte meg akkurat en ghost 2009 amr lector 7700 (forrige uke faktisk). Utrolig artig sport! Sykler en del i kongsbergs-området. Ghost er digge sykler(pris,utstyr og design),selv kjøpte jeg meg en trek Fuel X 8 i rootbeer farge.. Trek med noen oppgraderinger Herlig hobby,men lurt med knebeskyttere etc. Her går jeg på snørra : kræsj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå