JFM Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Hei. Jeg har nå 6 stk Noctua NF-P12-1300. En er montert på CPU-kjøleren, en på skjermkort-kjøleren og de 4 siste i kabinettet. Men jeg ønsker viftestyring til alle. Hva anbefales? Vil ha en sånn som festes framme i kabinettet Men det som er viktigst er at jeg kan koble alle 6 viftene på. Viftene har egentlig 3-pins kontakt, men jeg har sånn 4-pins molex adapter greie til dem... Takk Edit: Hva tror dere om disse? Hvilken er best? Zalman MFC1 Zalman ZM-MFC1 Plus, Sort Sunbeam Rheobus Extreme Edit2: Har Antec P182 kabinett Endret 8. februar 2009 av JFM Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Scythe Kaze Master er jævlig bra + at den har temperaturmålere. Sexy er den og Den støtter dog bare 4 vifter, men du kan alltids lodde 2 sammen Hvis ikke. ville jeg gått for zalmanen i midten Endret 8. februar 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Blir mest sannsynlig å gå for Zalman ZM-MFC1 Plus, Sort. Må bare finne ut hvor jeg skal bestille fra. De har den både på microplex og netshop, til samme pris Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kan vel henge sammen med at microplex ble kjøpt opp av netshop for en tid siden, og det er i praksis samme butikk... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Da var Zalman ZM-MFC1 Plus, Sort bestilt Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Da var Zalman ZM-MFC1 Plus, Sort bestilt Har den selv Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Du har Antec P182 også? Hvordan var den å feste i det? Tenker da siden P182 har sånn "spesiel" festemetode. Er du fornøyd alt i alt? Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Du har Antec P182 også? Hvordan var den å feste i det? Tenker da siden P182 har sånn "spesiel" festemetode. Er du fornøyd alt i alt? Jeg har den viftestyringen i mitt P182, og er meget fornøyd. Godt valg Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Glemte å skrive at jeg har fått den. Har hatt den i maskinen siden søndag. Synes den er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå