gorpium Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Nytt bilde. Er ikke mye planlegging rundt det og er ikke noe nytt på lyssettingsfronten. Det jeg lurer på er hva dere mener om utsnittet og plassering av lyset på motivet. Endret 7. februar 2009 av gorpium Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Som en teaser for et nytt Nikon kamera så kan det virke. Men jeg synes det blir for mye luft (beksvart mørke) på venstre siden. Hvis det skal stå noe tekst der, så er det jo greit. Men hvis ikke, så blir det for tomt. Tom Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Skjønner. Ja, det er nok mest ideelt å putte inn noe tekst der. Ellers hadde vel kvadratisk kutting vært mer gunstig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Ellers hadde vel kvadratisk kutting vært mer gunstig. Ja det tror jeg vil fungere bra. Grunnen til at vi ikke reagerer på det svarte området nede, er at vi "vet" at det er noe der, selv om vi ikke ser det. Tror jeg. Tom Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Jepp. Spesielt med tanke på hvor stort frontelementet til 14-24 er ^^ Endret 7. februar 2009 av gorpium Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Se der ja. Kvadratisk utsnitt var det som skulle til. Tom PS. Bortsett fra at det feil merke da Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Hihi. Kun det jeg hadde tilgjengelig der og da. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) jeg er av den oppfatning at det ble noen pixler for mye nede... Mulig D700(?) har batterigrep/vertikalgrep påmontert, men ble litt mye tomrom nede etter min mening, men nå er jo 14-24mm (?) VELDIG stor da... Uansett: liker bildet og kontrastene... Endret 7. februar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Får følelsen av at noe er skjevt.. Ser ut som kameraet heller mot venstre. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Får følelsen av at noe er skjevt.. Ser ut som kameraet heller mot venstre. Hmm.. det er faktisk vannrett da etter mine beregninger. von-schnellfahrer: Er D300 uten grep med 14-24 Må si at jeg ikke føler det samme som deg angående "tomrommet" under det synlige. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Får følelsen av at noe er skjevt.. Ser ut som kameraet heller mot venstre. Hmm.. det er faktisk vannrett da etter mine beregninger. von-schnellfahrer: Er D300 uten grep med 14-24 Må si at jeg ikke føler det samme som deg angående "tomrommet" under det synlige. Er nok bare formene på kameraet som spiller meg et puss.. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Heh. Kanskje det. Skal ta å sjekke det i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå