formann Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 http://www.motherboardfaqs.com/NF7/files/nf7_17.zip Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Dette er da en uoffesiell bios? Har du prøvd den og fått et førsteintrykk? Har du noen peiling på hva de har gjort i den nyeste Bios, fikset problemet med for mange endringer om ganger f.eks? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Hmm... enda en ny Noen som har prøvd den med hell eller? Vil gjerne prøve den, men siden jeg er på tg så står jeg over Lenke til kommentar
formann Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Har ikke rukket å prøve den ennå.. men skal gjøre det i løpet av helgen. Tror forresten ikke denne er til v2.0, så jeg anbefaler den ikke til de av dere som måtte sitte på et v2.0 kort. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 plz plz plz fixe bios corruption.. plz plz plz Lenke til kommentar
formann Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 plz plz plz fixe bios corruption.. plz plz plz Om du booter med insert inne hver gang du skal inn i bios så ungår du at pc´n er ustabil når du skal save. På den måten så ungår du å fucke biosen den Lenke til kommentar
thoering Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Uoffisiell er den ikke, sjekk www.abit.com.tw for BIOS-oppdateringer, v1.7 til NF7-S er der. Litt merkelig at det ikke står spesifisert om det er for v1.2, 2.0 eller hva. V2.0 har vel en annen bios-chip (crush) så vidt jeg har forstått? V1.2 har Award. Eller er jeg på vidda nå? Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Kanskje litt "off topic", men har NF7-S v2.0 de fire hullene rundt socketen??? Lenke til kommentar
formann Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Uoffisiell er den ikke, sjekk www.abit.com.tw for BIOS-oppdateringer, v1.7 til NF7-S er der. Litt merkelig at det ikke står spesifisert om det er for v1.2, 2.0 eller hva. V2.0 har vel en annen bios-chip (crush) så vidt jeg har forstått? V1.2 har Award. Eller er jeg på vidda nå? Den var uoffisiell når jeg startet tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå