mosle Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Heisann,jeg har et lite(stort for meg) problem, jeg spilte gta4,og mens jeg tok meg en spillpause gikk noen og skrudde den av. Problemet var da at når jeg skrudde xboxen på igjen var all fremgang på spillet slettet:( Noen som vet hva som kan ha skjedd, og hva jeg kan gjøre? Med vennlig hilsen Mathias Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 sikker på at du har logget deg inn med samme gamertag?? Lenke til kommentar
mosle Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Ja.jeg er på akkurat samme! Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Rart om den skulle ha slettet alt da. Prøv og gå innpå hdd'en og sjekk om du finner en corrupt file eller noe, for den kan vel ikke bare forsvinne helt uten videre. Og ja, er den corrupt, er den herpa. Enkelt og greit. Og å slå av konsollen sånn helt tilfeldig er aldri en helt god ide det heller, selv om det som regel går greit. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg hadde fullført 99 prosent på Forza 2, da save-fila ble "corrupted" Tror du det var en kar som var en smuuuule forbannet???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå