Bruker-158599 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det fungerer bare med itunes, ikke med windows media player, noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
glupingane Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 For å få det til på windows media player må du inn på noen egenskaper på windows media player.. Ganske godt til høyre på toppen er det to små ikoner. Trykk på det lille ikonet til venstre. Da får du opp en del valg. Der trykker du på "Vis klassiske menyer" Da får du opp den øverste verktøylinjen. Trykk på Verktøy og velg Plugin-moduler. Da kan du se Plugin-modulen til Windows live messenger. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 For å få det til på windows media player må du inn på noen egenskaper på windows media player..Ganske godt til høyre på toppen er det to små ikoner. Trykk på det lille ikonet til venstre. Da får du opp en del valg. Der trykker du på "Vis klassiske menyer" Da får du opp den øverste verktøylinjen. Trykk på Verktøy og velg Plugin-moduler. Da kan du se Plugin-modulen til Windows live messenger. Det er amsn ikke messenger Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 denne burde vært posted i linux delen av forumet. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 denne burde vært posted i linux delen av forumet. Nei fordi jeg bruker microsoft, Lenke til kommentar
abze Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Bruker Pidgin og da må jeg laste ned en plugin som gjør jobben. Lurer på om en må gjør det for aMSN også? Må nok det Et raskt søk og jeg fant denne får aMSN for winamp da, så foreslår du bytter: http://www.amsn-project.net/plugins.php#13 og denne, som dekker de fleste hvistnok: http://techspalace.blogspot.com/2008/05/am...sic-plugin.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå