Modeswitch Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Vært inne på hjemmesidene til Microsoft uten å forstå noe som helst av hvordan jeg skal gå fram. Noen som kunne linket og forklart? Ingen problemer med å laste ned prog andre steder. Endret 14. februar 2009 av Modeswitch Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) asdasd Endret 14. september 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Er fremgangsmåten jeg er på jakt etter. Forstår ingenting som helst av sidene til Microsoft. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) asdasd Endret 14. september 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 hva er det du ikke forstår? her er den en stor og fin "continue"-knapp i hvert fall Jepp, og da kommer man til en plug-in. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 jeg skjønner godt at du ikke får noe hjelp siden du ikke forklarer. du må forklare bedre. er det bare ikke å installere den plugin greia da ? Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 jeg skjønner godt at du ikke får noe hjelp siden du ikke forklarer. du må forklare bedre. er det bare ikke å installere den plugin greia da ? Jeg har prøvd å installere plug-in selv om det føltes merkelig. Lurer på om jeg bare skal gi opp. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 en gang til. du MÅ FORKLARE. ingen som kan hjelpe hviss du ikke gjør det. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) en gang til. du MÅ FORKLARE. ingen som kan hjelpe hviss du ikke gjør det. Jeg har ikke peiling overhodet, og da er det vanskelig å FORKLARE. Bruker Firefox og fikk opp en melding øverst om at jeg mangla WMP 11 og kunne installere der, men så ikke ut som at nødvendig(e) fil(er) ble funnet. Så jeg står på stedet hvil. Jeg klarer meg nok uten, men Microsoft skulle visst hvor knotete de gjør det. Endret 12. februar 2009 av Modeswitch Lenke til kommentar
1915 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 takk. da har jeg forstått problemet ditt prøv denne linken: det er en direkte download link http://www.microsoft.com/downloads/info.as...p-x86-NB-NO.exe Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 takk. da har jeg forstått problemet ditt prøv denne linken: det er en direkte download link http://www.microsoft.com/downloads/info.as...p-x86-NB-NO.exe Til Vista? Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 uansett. prøvde du ? Jeg spurte først i tilfelle det bare blir surr og vanskelig å rette opp igjen. Er helt grønn, lizm. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 uansett. prøvde du ? Jeg spurte først i tilfelle det bare blir surr og vanskelig å rette opp igjen. Er helt grønn, lizm. wmp er for xp og vista. nei blir ikke noe surr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå