M_Jern93 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Når jeg starter den bærbare, starter den helt normalt, den går bra og alt. Men det er et stort problem: Skjermen er svart. Hva kan det være? Begynner å bli sånn passe lei det nå. Lenke til kommentar
Lasse92 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det kan være at Skjermkortet har mistet kontakten med hovedkortet. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 OK, veit du noe om det blir dyrt for en reprasjon? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 OK, veit du noe om det blir dyrt for en reprasjon? Den virker på ekstern skjerm ja? Og du har ikke satt den til å bruke ekstern skjerm ved et uhell? Er laptopen mindre enn 2 år, skal eventuelt reparasjon ikke koste deg noe, det vil gå på garantien. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Og du har ikke satt den til å bruke ekstern skjerm ved et uhell? Og hvordan får jeg da fjerna det igjen? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Og hvordan får jeg da fjerna det igjen? Det er forskjellig fra laptop til laptop. På min Dell er det tasten Fn+F8, på madamen sin Acer er det Fn+F5. Du burde ha en tast som heter Fn og så burde det være en av F (Funksjon) tastene som har et symbol med to skjermer på. Hold inne Fn tasten mens du trykker på F tasten. Kan ta litt tid før den skifter tilbake til intern skjerm. Endret 9. februar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
crr Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Når jeg starter den bærbare, starter den helt normalt, den går bra og alt.Men det er et stort problem: Skjermen er svart. Hva kan det være? Begynner å bli sånn passe lei det nå. Fikk skiftet skjermkortet for et par mnd. siden men har nå fått nye problemer. Har samme problemet som deg, skjermen er svart etter oppstart men etter å har restartet noen ganger kommer det opp bilde og alt fungerer fint. Får du ikke bilde i det hele tatt? Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Fikk skiftet skjermkortet for et par mnd. siden men har nå fått nye problemer. Har samme problemet som deg, skjermen er svart etter oppstart men etter å har restartet noen ganger kommer det opp bilde og alt fungerer fint. Får du ikke bilde i det hele tatt? Tidligere har det vært sånn at det har kommet bilde etter at jeg har restartet den. Men nå kommer det ikke noe i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har du prøvd en ekstern skjerm, for å se om bilde kommer da. Da burde du finne ut om det er skjermen eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå