axelh Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hei, Har nettopp reinstallert hele opperativsystemet etter et heftig virus. Så har jeg da fått et nytt problem. Jeg har internett i explorer, men kommer ikke på nett i mozilla eller msn. Har også merket at maskinen starter saktere enn før reinstallasjonen. Hvis noen kan vite hva dette er så setter jeg stor pris på hjelp! Axel Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har du oppdatert Windows med alle oppdateringer? Lenke til kommentar
axelh Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Har du oppdatert Windows med alle oppdateringer? Har oppdatert en del, men ikke alt tror jeg. Det kommer opp oppdateringer hele tiden..kan det hjelpe da? Lenke til kommentar
axelh Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Har kjørt alle oppdateringer og alt nå, men får fremdeles ikke kommet på msn eller nett i mozilla:S Ingen som vet hva det kan være?:S Axel Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Bruker du brannmur av ett eller annet slag? Prøv å slå av brannmuren og sjekk om du da ikke kommer på nett med 'mozilla' og msn. Lenke til kommentar
axelh Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Nå har jeg installert windows med bare den ene harddisken koblet til og da funker alt:) MEN, så kobler jeg til de to andre diskene og da kommer de ikke opp i min datamaskin:S De kommer opp i trygg fjerning av maskinvare da. og så har jeg sett at de er i bios og. Alt annet fungerer fremdeles som det skal. Hva er dette da?:S Endret 9. februar 2009 av axelh Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Se her, og se om disken finnes i diskbehandling. Isåfall skulle det bare være å tilordne en bokstav til de. http://windowshelp.microsoft.com/Windows/n...f110521044.mspx Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har du lagt inn alle nødvendige drivere til maskinvaren din? Ingen problemer i enhetsbehandling? Lenke til kommentar
axelh Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Se her, og se om disken finnes i diskbehandling. Isåfall skulle det bare være å tilordne en bokstav til de. http://windowshelp.microsoft.com/Windows/n...f110521044.mspx jeg har xp så det der funket ikke så bra hehe:P har installert alle drivere fra cden som fulgte med hovedkortet. Har kjørt samme oppsett før og da fungerte alle diskene. Men installerte xp på nytt på grunn av et virus. Lenke til kommentar
axelh Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Da fikk jeg det til:D takk for hjelpen alle sammen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå