Nesnitram Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) http://www.asia.ru/en/ProductInfo/432803.html Har selv veldig stor nese og skulle likt å vite om det faktisk fungerer. Nesen er jo ganske fleksibel så er jo en viss sjangse for at den blir litt smalere dersom noe presser mot den over lengre tid. Endret 7. februar 2009 av Yohan Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvorfor bruker du da ikke en klesklype? Men fra spøk til revolver: Jeg ville satt meg skeptisk til det, tror ikke noe annet enn én skapell kan fikse det. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 LOL. Har liten tro på dette. Men det hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vis oss et bilde av nesa di da. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Vis oss et bilde av nesa di da. Hvorfor det? Hva hjelper det at jeg viser bilder av nesen min? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 To use) 1. Pick up tongs part with the thumb and fore finger. 2. Stick the front silicon fast to nose. 3. Screw a bolt into nose. Har ikke tro på at dette produktet funker, den eneste måten å få mindre nese på er vel operasjon. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 To use)1. Pick up tongs part with the thumb and fore finger. 2. Stick the front silicon fast to nose. 3. Screw a bolt into nose. Har ikke tro på at dette produktet funker, den eneste måten å få mindre nese på er vel operasjon. Mest sannsynelig ja. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 CoCo Beautiful New Look of Nose Be a Cleopatra's Nose Indispensable for your beautiful nose You wouldn't miss a chance ENGRISH! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Asia under et russisk domene? Høres ikke lovendes ut. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vis oss et bilde av nesa di da. Hvorfor det? Hva hjelper det at jeg viser bilder av nesen min? Fordi jeg vil se nesa di, og prøve å forstå hva som er så fælt med den at du vil ha den mindre. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Vis oss et bilde av nesa di da. Hvorfor det? Hva hjelper det at jeg viser bilder av nesen min? Fordi jeg vil se nesa di, og prøve å forstå hva som er så fælt med den at du vil ha den mindre. Kommer ikke til å legge ut noen bilder, men du kan si at nesen min er ganske rund og kompakt Vil det være mulig å operere nesen slik at den blir smalere og lengere istedenfor rund og liten? Noen som har tatt neseoperasjon før og som har litt erfaring? Endret 8. februar 2009 av Yohan Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Legg den ut da. Sensurér alt rundtomliggende. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er garantert mulig å få operert den slik du vil Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Fikk meg til å tenke på .. Audrey: It's amazing how many beautiful women live in New York. I actually find it kind of intimidating. Kramer: Well, you're as pretty as any of them, you just need a nose job. Elaine: Kramer! Kramer: What? What? Elaine: How could you say something like that?! Kramer: What? What do you mean? I just said she needs a nose job. Elaine: No no, there's nothing wrong with her nose! I'm so sorry, Audrey. Audrey: No, it's ok. Elaine: What did you have to say that for? Kramer: Well, I was just trying to help out. Elaine: Yeah? Well, you can kiss that jacket goodbye, Mr. Von Nozzin. Kramer: You see what happens when you try to be nice? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kan ikke si at jeg ser noe unormalt i den. Ta et bilde fra siden også da. Og helst ikke snudd opp ned. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det er INGENTING galt med den nesa. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ser ikke problemet. Hvorfor? For det er ikke noe galt med nesen. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Nå er du sikkert mann og ikke vil prøve ut sminke. Men med enkel skyggelegging så kan man lett få nesen til å se smalere og mindre ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå