CFM Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Som topic. Får bare til å dele filer fra ekstern HDD. Har satt mappene jeg skal dele som delt og de andre her på nettverket finner mappene, men har ikke tilgang til innholdet. Kjører Windows 7 beta, men hadde akkurat samme "problem" i Vista og XP. Løsningen var jo å flytte filene jeg skulle dele over til den eksterne, men nå er den full og jeg vil dele noen fler filer. Endret 7. februar 2009 av W202 Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Aktivert fil og skriverdeling? Vet den finnes i Vista, litt usikker på 7 siden jeg ikke har prøvd den så mye. Har du noe brannmur program? Som Internet Security e.l? I så fall sjekk innstillingene i det. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Jada har aktivert fil og skriverdeling. Har ingen antivirusprogrammer eller brannmurer annet enn Windows standard sakene.. Men det som er merkelig er at jeg får delt filer over nettverket, men kun fra eksterne harddisken (tilkoblet med USB).. Har også satt de mappene på de interne diskene jeg vil dele som delt, men de andre på nettverket her får ikke åpnet dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå