Gjest kukproblemer Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Hei. I sommer nevnte jeg noe ang. forhud på den ene siden som hengte igjen her. Jeg fikk tips om å dra til fastlegen noe jeg gjorde. Da jeg kom dit sjekket han, og han sa jeg skulle få time hos en kirurg eller noe sånt. Litt senere fikk jeg det og når han sjekket sa han at det var sånn alle hadde fra barndommen. Det er medfødt, men det pleier å løsne fra etter hvert som du blir gamlere. Det har det ikke gjort på den ene siden her hos meg. Han sjekket om det var noen spessielle plasser bakteriene la seg, noe det ikke var og han mente helt klart at jeg ikke burde skjære, men han sa samtidlig at jeg selvfølgelig bestemte selv. Han sa også at om jeg ville omskjæres der så måtte jeg smøre og styre ganske ofte med det der for at det ikke skal gå tilbake. Tror dere jeg vil ha denne "hengende" forhuden for evig ? Han sa også at om jeg ombestemte meg så kunne jeg slippe innom fastlegen før jeg kom dit hvis det var innen et par måneder. Hvis dette ble et problem senere i sexliv burde jeg gjøre noe med det sa han også, tror dere det vil bli det? Det er ikke snakk om mye, under kukhodet, over og på høyresiden er det helt perfekt, men det er venstre siden som er litt dekt. Tips til hvordan dette kan løsne? Thanks Endret 7. februar 2009 av b-real Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Emnetittelen i denne tråden var lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Endret 7. februar 2009 av b-real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg