kire Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Nå trenger jeg sårt et nytt(gammelt) tastatur! Det som jeg har nå låser seg på en tast minst 50 ganger daglig, og for å fikse dette må jeg trekke det ut og inn for at det skal begynne å funke igjen. Men 10 minutt etterpå skjer det samme. I løpet av denne posten har det klikket 5 ganger. Veeeeeldig slitsomt i spill! Derfor lurte jeg på om det var noen her som har et gammelt tastatur som funker og som dere ikke bruker liggende. Er det noen som har det? Som vil donere ett til en nerd i nød? Blir evig glad hvis noen kan sende meg et! Jeg betaler ikke mye, ikke over 20 kr Men hvis jeg får gratis tastatur kan jeg sette inn penger for porto På forhånd takk! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=7145250 Edit: oppsss.. så ikke at det var minstepris på det. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Kjøp deg heller ett da, kan være verdt det. Personlig liker jeg keytronic, kvalitet uten dilldal. Tror de har livstidsgaranti på alt de selger. Lenke til kommentar
kire Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Har pengeproblemer nok. 200kr er noen grændiser det Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Det er jo loppemarkedsesong..... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 gå på elkjøp baksiden finner du sikkert noen gamle 486 kanskje med tastatur,bare å ta. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Stikk innom Komplett. Der får du et Labtec tastatur som fungerer veldig bra og er svært godt å skrive med for 79kr. Du må nok leve med 3 færre gradiser, men det overlever du nok... Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 jeg har et IBM tastatur som var med min aptiva 97-mod. du får sikkert tak i et billig tastatur et sted. mittt forslag er å gå på en skole og ta med tastaturet tilhørende en gammel 486, sikkert ingen som kommer til å savne det.. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 jeg kan gi deg et tastatur dersom du holder til i stavanger.... gidder ikke ta meg bryet med å sende det i posten. Lenke til kommentar
kire Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 jeg kan gi deg et tastatur dersom du holder til i stavanger.... gidder ikke ta meg bryet med å sende det i posten. Bor på Jæren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå