Gå til innhold

Guitar Hero II (PS2-versjon) på PS3-problem - Grønn tast er blå, blå er oransje osv..

Mokko

Anbefalte innlegg

Hei

I mangel på det nyeste Guitar Hero-spillet til PS3, satt jeg nå i kveld inn det nedstøvede Guitar Hero II (2) spillet til PS2 inn i PS3en. Jeg bruker da gitaren som følger med dette spillet, og en PS2 til PS3 overgang/adapter (denne er testet og virker perfekt til en PS2-dansematte).

Mitt problem er som følger: På gitaren er det fem farge-knapper. Grønn, rød, gul, blå og oransje. Men, i menyen aktiverer den blå knappen den grønne (når jeg trykker på den blå, virker den som "Continue"-knapp, som den grønne egentlig skal gjøre), mens gul og rød tast skifter på å fungere som "Back"-tast. Under spilling virker den grønne knappen som blå (jeg trykker inn grønn knapp, "blå tone" spilles/aktiveres) mens blå knapp virker som oransje. De øvrige knappene virker/aktiverer ingen ting. :blink:

Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg har prøvd å trykke "Reset Game" i PS-menyen = ingen virkning. Også skrudd av og på gitar, spill, maskinen osv.. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...