Mokko Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hei I mangel på det nyeste Guitar Hero-spillet til PS3, satt jeg nå i kveld inn det nedstøvede Guitar Hero II (2) spillet til PS2 inn i PS3en. Jeg bruker da gitaren som følger med dette spillet, og en PS2 til PS3 overgang/adapter (denne er testet og virker perfekt til en PS2-dansematte). Mitt problem er som følger: På gitaren er det fem farge-knapper. Grønn, rød, gul, blå og oransje. Men, i menyen aktiverer den blå knappen den grønne (når jeg trykker på den blå, virker den som "Continue"-knapp, som den grønne egentlig skal gjøre), mens gul og rød tast skifter på å fungere som "Back"-tast. Under spilling virker den grønne knappen som blå (jeg trykker inn grønn knapp, "blå tone" spilles/aktiveres) mens blå knapp virker som oransje. De øvrige knappene virker/aktiverer ingen ting. Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg har prøvd å trykke "Reset Game" i PS-menyen = ingen virkning. Også skrudd av og på gitar, spill, maskinen osv.. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 du får bruke tusj da Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Nei, for det er bare to av knappene som fungerer under spilling, og det hadde bitt helt feil i forhold til skjermen. Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tror ikke det er mulig, da adapteren ikke er beregnet på Guitar Hero II PS2 gitar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå