Touchdown Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Noen ganger når jeg spiller spill så velger PCn å slå seg av. Dette gjelder enkle spill som maskinen lett skal klare. Det som skjer er at maskinen slår seg av som om at jeg skulle ha holdt ine slå av knappen. (Altså ikke noe feilmelding o.l.) Deretter må jeg vente ca 5min før jeg får slått på PCn igjen. Det er ikke alltid det problemet oppstår, men noen ganger skjer det så og si med en gang. Andre ganger etter lengre tid og noen ganger aldri. Maskinen blir ganske varm noen ganger, kanskje det er problemet? Jeg har åpnet bak og renset vifta. Har en Fujitsu Siemens AMILO Pi1536 hvis det skulle hjelpe. (Vet ikke om det er riktig del av forumet å poste i, så bare flytt hvis det er feil) Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 kan være det at pcen blir for varm ja. aldri bruk den i senga foreksempel. la viftene få blåse ut Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Rengjør kjøleribbene Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 det er på grunn av pcen blir for varm. da min vifte i min bærbare pc sluttet å fungere skrudde den seg bare av pga varme. samme skjedde da søstra mi spillte på en annen bærbar pc da skrudde den seg av og batteriet ble ødelagd. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Rengjør kjøleribbene Hvordan? ellers, takk for svar! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Rengjør kjøleribbene Hvordan? ellers, takk for svar! Skru opp laptopen og bruk en børste, eller så kan du kjøpe kompressert luft på boks. Ikke blås eller bruk kompressor. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg har skrudd opp bak og brukt en microfiber klut til å rense støv fra f.eks. viften. Men hva er kjøleribben og hvor ligger den? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Microfiber er veldig statisk, så jeg vil ikke brukt det. Der pcen blåser ut den varme luften er enden av CPU-viften/ribben. Endret 8. februar 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Microfiber er veldig statisk, så jeg vil ikke brukt det. Såppas ja. Nice to know ellers takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå