Knuty Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Hei. Er fotoutstyr billigere i Budapest enn i Norge? Sliter med å finne noe informasjon om dette. Tviler på at forskjellene er store, men vil bare være sikker. Endret 8. februar 2009 av Knuty Lenke til kommentar
T34 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kanskje noen burde laget en guide til kjøp av objektiver og slikt i utlandet, og gjort den sticky? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Ikke meg i mot. Hadde det vært en slik tråd hadde jeg selvsagt brukt den. Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har ikke hørt om at Ungarn har vanvittig salg av fotoutstyr og hard konkurranse slik f.eks Norge har. De har muligens lavere mva men det er litt langt å reise for å klage. Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hei. Er fotoutstyr billigere i Budapest enn i Norge? Sliter med å finne noe informasjon om dette. Tviler på at forskjellene er store, men vil bare være sikker. Jeg var i Budapest nå i høst og prisnivået på fotogreier er omtrent likt som her i landet. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Takk for svar, regnet vel egentlig med det. Mod - Tråden er løst, og kan stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå