Gå til innhold

Slette Kaza Lite

vihovde

Anbefalte innlegg

Nå gir jeg fa...n snart opp :evil: Vil avinnstallere KAZA LITE. Gikk inn på kontrollpanelet og Legg til eller fjern programmer. Avinnstallerte på vanlig måte, men fikk en melding om at det var noe som ikke kunne avinnstalleres ? Gikk inn på Programfiler, og skulle slette hele KAZA mappen, men kunne ikke slette denne fordi den var i bruk. Huket av Skrivebeskyttelsen på mappen og prøvde på nytt, HJALP DET ??? NEI.

Hva i svarte er det som skjer ? Er dette programmet full av Skjulte Spy Ware ? Har og prøvd RegEdit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er dette programmet full av Skjulte Spy Ware ? Har og prøvd RegEdit.

Programmet er nokk ikke helt "rent" for spyware nei.

Ta å last ned Ad-aware for å fjerne eventuelle ulumskheter som du finner på pc'en din.

Så tror jeg du må prøve å ta en CTRL+ALT+DEL og skjekke at programmet ikke er i bruk. Og så ta en liten tur innom og slette filene via windows-avinstallasjon eller manuell avinstallasjon. Og der etter en Register-edit.

Lenke til kommentar

Hvis du har kazaa lite herfra skulle det ikke være noen problemer med det.. (vet selfølgelig ikke hvilken du har siden du ikke har skrevet det..) Jeg har ikke støtt på noen ihvertfall.. (Avinstallerer ofte for å oppdatere.) Men hvis du ikke har herfra, anbefaler jeg deg en nedlastning..

(denne versjonen av kazaa lite er helt rein for spyware..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...