Autokrator Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Lurer på om det finnes noen gratis nettstudier som varer i to semestre og regnes som et heltidsstudie. Dette for å få fullt stipend/lån fra Lånekassen. Ser dessverre ikke ut til at det finnes noe sånt lengre, men ville være helt sikker før jeg slår det fra meg... Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kan aldri tenke meg at noe slikt finnes fortsatt; for mye penger å tjene på slikt er jeg redd. Men tar jeg feil, så skyt meg. Lenke til kommentar
Anina Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vel det finnes nettstudier som tilbys av forskjellige høyskoler i Norge, bare søk via studenttorget.no og samordnaopptak.no så finner du kanskje noe:) Disse studiene koster ofte ikke mer enn en vanlig semesteravgift som om du skulle gå på selve skolen, rundt 400 kr kanskje. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 www.freevideolectures.com Bruker sida en del i forbindelse med kalkulus og lineær algebra på NTNU - selvstudium, selvsagt. Nå kvalifiserer ikke dette til det du spør etter, men tenkte bare å reklamere for en god side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå