Niqābninja Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det sto at de ikke slapp inn noen under atten, heller ikke med verge. Jeg har ikke vært der før, så hvor nøye de er med å sjekke legitimasjon vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Om det er jeg som skal selge billetter så skal det jaggu meg være legitimasjonsplikt hele tida. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jaja, 18årsgrense på camping også, så blir nok ikke Manowar eller Testament på oss denne gang :/ In Flames skal dog bli kjekt å se! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Var det ikke på denne festivalen disse folka gassa seg i hjel i fjor? Er nok sannsynlig å tro de vil være ganske strenge på vaktholdet i år da. Ville ikke tatt sjansen på de dyre billettene om jeg ikke var gammel nok i hvertfall. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Var det ikke på denne festivalen disse folka gassa seg i hjel i fjor?Er nok sannsynlig å tro de vil være ganske strenge på vaktholdet i år da. Ville ikke tatt sjansen på de dyre billettene om jeg ikke var gammel nok i hvertfall. Sant det, og du har nok rett angående vaktholdet. Blir nok vanskeligere å komme inn i år enn i fjor for de under 18. Er fem 16-17åringer som reiser i lag med to voksne, så får vel høre litt med arrangørene før vi eventuelt kjøper fredag og lørdags-billettene. Har ekstremt lyst til å få med meg Manowar og Testament, men det betyr vel strengt tatt ingenting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) archongamer: Jepp, det var nok det. Kullosforgiftning eller hva det var. Tragisk. :/ Slik jeg forstod det er det sånn at alle frivillige i år må være minst 18 år. Hvorvidt dette har noe å si på hvor strenge folk er aner jeg oppriktig talt ikke. Endret 1. april 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Null stress hvis ikke du er myndig ennå - det er jo bare å reise til wacken! Ingen aldersgrense, billigere festival, billigere mat, billigere øl, og en festival som er enormt svær og shitloads med band! Ingenting å syte over akkurat. Etter å ha vært på wacken i et par år blir alle norske festivaler en skuffelse iforhold. Endret 2. april 2009 av Abigor Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) De vil selvsagt ikke ha dritfulle 16-åringer inne på området som har fått øl av kompiser. Da kan hele arrangementet bli stengt permanent. Derfor tar de aldersgrensa seriøst. Endret 2. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Var vakt i fjor. Det var type "meh." traske rundt i 8 timer og glane på intet. Tok seg opp når jeg fikk ansvaret for å kjøre firehjuler med søppel og pant på henger ^^, men ellers, meh. Syntes det er helt greit med 18års grensa igrunn. Men har hørt flere (ikke myndige) som har tenkt å lure seg inn på sett og vis. Skal bli artig å se dem fly på hodet ut i søla Harvest-bar (som var ansvarlige for de alkoholholdige drinkene ifjor) fikk tilsnakk fra skjenkekontrollen at det var rett før det ble stengt for servering pga brudd. Så det kommer nokk til å være litt strengere i år. Er fra dalen btw :] Kan nesten spytte ned på scenen, bor på fjelltoppen rett over. ^^, Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Skal på NRF hvis alt går etter planen jeg også. Første gangen der og på noen festival i det hele tatt. Ikke første konsert da vel og merke! Gleder meg skikkelig til Manowar, W.A.S.P, Satyricon, Arch Enemy og det meste annet egentlig! Og for ikke å glemme alt ølet og jentene! Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er det noen som har peiling på playlista til Manowar? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Skal så absolutt se Testament ^^ (resten er no møl) Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Finnes det noen plass man kan se spillelistene til bandene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Er dette vanlig ved andre festivaler? Hadde jeg vært deg hadde jeg heller sett på andre opptredener i løpet av turneen og sjekket spillelistene der. De pleier jo å ligne, så. Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 spent på hvordan festivalværet blir gitt. på yr ser det ut som vi kan slippe regnet helt fremm til lørdag iallefall. http://www.yr.no/sted/Norge/Vest-Agder/Kvi...tidsvarsel.html Lenke til kommentar
Mr Powerful Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er det noen som har peiling på playlista til Manowar? Manowar Blood Of My Enemies Hand Of Doom Call To Arms Brothers Of Metal Heart Of Steel Shell Shock Die With Honor Kings Of Metal Fast Taker The Gods Made Heavy Metal explicit video Warriors Of The World United alternate video Kill With Power --------- Hail And Kill (Battle Hymn) Den siste sangen har de droppet mange ganger fordi det ikke har vært nok tid. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Noen fler som skal på In flames i mårra? Lenke til kommentar
Mr Powerful Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Manowar Blood Of My Enemies Hand Of Doom Brothers Of Metal, Part 1 Call To Arms Heart Of Steel Sleipnir Loki God of Fire Kings Of Metal Fast Taker The Gods Made Heavy Metal Warriors Of The World United Kill With Power Hail And Kill The Crown And The Ring (Lament Of The Kings Her er en annen liste jeg fant fra en annen konsert, så de gjør nok noen endringer fra plass til plass. Håper forestten også at de spiller "Far" som de har spillt inn på 13 (?) forskjellige språk, siden de er i Norge! http://www.youtube.com/watch?v=H0aZMKIKcI8 Lenke til kommentar
.sere Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Noen fler som skal på In flames i mårra? Jajaja! Hurra. Huhu! Yr.no spår regn. Hyggelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Muaha! Er glad jeg bare bor 20 min unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå