espenta Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Mange som har tenkt seg til Kvinesdal til sommeren eller? Selveste Manowar er headliner på fredagen. Band annonsert så langt: Torsdag: * In Flames * Sonata Arctica * Arch Enemy * Tba Fredag: * Manowar * Holyhell * W.A.S.P. * Testament * Tba * Tba * Tba * Backyard Babies Lørdag: * Tba * Doro * U.D.O * Satyricon * Skambankt * Tba * Tba * Sister Sin (Tba = to be announced) Lenke til kommentar
theotheman Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Esj ikke noe Sonic syndicate, Killswitch eller Soilwork! Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hva skal man med de dårlige bandene når festivalen har så mye krem allerede? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 JEG GLEDER MEG SÅ JÆVLIG TIL MANOWAR!! Så dem på Magic Circle når de spilte alle albummene i sin helhet ifjord. Det er det SYKESTE jeg har vært med på Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Får håpe på noe mer death\black på de siste annon. Lenke til kommentar
espenta Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Håper på så lite black og death som mulig. Kan jo håpe på noen av disse: Judas Priest, Masterplan, Jorn, Saxon, Dio, Heaven and Hell, Gary Moore, Helloween, Iced Earth, Nocturnal Rites, Pagans Mind, Queensrÿche, Scorpions, Sebastian Bach, Twisted Sister, ZZ Top... Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Håper på så lite black og death som mulig. Kan jo håpe på noen av disse: Judas Priest, Masterplan, Jorn, Saxon, Dio, Heaven and Hell, Gary Moore, Helloween, Iced Earth, Nocturnal Rites, Pagans Mind, Queensrÿche, Scorpions, Sebastian Bach, Twisted Sister, ZZ Top... Helloween og Pagans Mind er knall, men resten av den gjengen der har gått ut på dato min venn. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Håper på så lite black og death som mulig. Kan jo håpe på noen av disse: Judas Priest, Masterplan, Jorn, Saxon, Dio, Heaven and Hell, Gary Moore, Helloween, Iced Earth, Nocturnal Rites, Pagans Mind, Queensrÿche, Scorpions, Sebastian Bach, Twisted Sister, ZZ Top... Det er jo mye av det som kan gå i boks med tanke på at Judas har Priestfeast nå i Sverige, og Saxon spilte konsert i Norge igår. Heaven & Hell, Twisted og ZZ skal jo på Sweden så man skal aldri si aldri Helloween og Pagans Mind er knall, men resten av den gjengen der har gått ut på dato min venn. Bra musikk går aldri ut på dato Endret 11. februar 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg håper virkelig jeg finner meg selv i Kvinesdal 10. juli. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Forresten noen som har sjekka opp priser på hoteller ogsånn? Syns det er litt dårlig at festivalen ikke har sin egen camp. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 De har da sin egen camp? Var et stort område med telt og campingvogner i fjor. Lenke til kommentar
espenta Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 De har camp. Koster 300,- for hele festivalen. Så Iced Earth og Saxon på Rockefeller i går forresten. Håper de tar turen til Kvindesdal også. Lenke til kommentar
theotheman Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Detta blir lame! Bare In Flames som klarer å levere noe av bandene som er hittil. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg har hørt at In Flames er skikkelig dølt live. Lenke til kommentar
theotheman Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg har hørt at In Flames er skikkelig dølt live. Killswitch engage er det beste bandet jeg har sett live! De er sjuke Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 unger nå til dags... testament ffs. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) De har da sin egen camp? Var et stort område med telt og campingvogner i fjor. Åja, fikk for meg at det sto på siden deres at de ikke hadde camp, men da er det kanskje bare jeg som har misforstått noe Da er det jo ikke noe problem. Detta blir lame! Bare In Flames som klarer å levere noe av bandene som er hittil. Sånn om du ser bort ifra at Manowar er helt ville live og har Guiness rekord i å spille høyest. Og W.A.S.P. leverer alltid. In Flames live er skikkelig boring. Endret 12. februar 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Festivalen har Manowar. Det er nok til å trekke folk fra halve europa. Om jeg så må GÅ fra Drammen til kvinesdal skal jeg dit den fredagen. Endret 12. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg hoppa i taket når Manowar ble bekrefta. Satt å sippa over at SRF mest sansynlig kræsja med eksamen, men etter å ha sett lineupen på Kvinesdal i år, kan Sweden gå å legge seg. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skal der hvertfall på tordagen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå