Demantios Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Skal kjøpe rose® til damen imorgen.. Hvor mange er vanlig å kjøpe? xD Vanlig med 1? Skal liksom ut å shoppe/restaurant etterpå En holder ja Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har aldri brydd meg om Valentine's Day (hva skjedde forresten med den fornorskede Valentinsdagen?), og har heller ingen loverboy å dele den med. Blir nok hardcore nørding hele kvelden, tenker jeg. +1 Jeg har ingen jente å dele dagen med x) Kommer nok til å nerde Fallout 3 eller ta Max Payne 2 på kortest mulig tid^^ 2nd that. Jeg bli vel heme og spiller Mass Effect eller noe sånt. Orker ikke å gjøre noe, og ha heller ikke noen jeg kan gjøre noe med. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Kona ligger fortsatt og sover, men når hun våkner ligger det en liten hjerteformet eske på pulten hennes med litt sjokolade og slikt i. Hun er ikke vant til at jeg husker Valentine's en gang, så overraskelsen over å i det hele tatt finne denne esken gir vel sjokkskader :!: Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Er ikke så fan av Valentine, men dama er. Skal være hjemme med henne å slappe av bare, ikke gjøre for mye av det. Endret 14. februar 2009 av frewsen Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Sendte en rose over facebook til dama. Håper hu blir glad. Skreiv "kkkgid" også da, så det ikke blir helt dust. Neida... Vurderer å be henne hjem på middag og sånn, men det er lettere å gå ut å spise så det blir vel det. Er heller ikke så veldig fan av denne dagen, men hu er. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Sendte en rose over facebook til dama. Håper hu blir glad. Skreiv "kkkgid" også da, så det ikke blir helt dust. Hahaha, det skulle fadern meg ikke forundre meg om det var sånn ungdommen i dag gjorde ting :b Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ble å sitte på rommet fyllesjuk som faen mens muttern har jentekveld i stua gitt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hadde handla inn til å lage biff med bernaise og slottspoteter og sjokolademousse. MEN NEIDA. Hele familien min ditcher meg. Noen som er sultne? Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ja, få bearnaisse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå