hiphopopotamus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) - Endret 22. september 2017 av hiphopopotamus Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Aww...kan jeg være med? Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 har lyst til å gi typen en liten gave eller noe.. ikke noe sånt svært noe... men valentine er jo en liten unnskyldning til å gi bort gave. typen min er i så dårlig humør om dagen, så kanskje jeg får han i litt bedre humør om jeg order noe koselig til han.. men jeg har ingen ideer og lite penger :/ kanskje jeg skal tegne en tegning til han...... Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg syns valentine er litt teit. Det er en fin unnskyldning til å gjøre noe fint for en person man kanskje ønsker å bli kjæreste med, men for folk som er i forhold så blir det litt kunstig syns jeg. Det blir så påtrengt. Det er mye bedre å overraske hverandre med noe fint en helt vanlig hverdag. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg syns valentine er litt teit. Det er en fin unnskyldning til å gjøre noe fint for en person man kanskje ønsker å bli kjæreste med, men for folk som er i forhold så blir det litt kunstig syns jeg. Det blir så påtrengt. Det er mye bedre å overraske hverandre med noe fint en helt vanlig hverdag. Derfor synes mange det er veldig fint å boikotte hele Valentine's og bare kose seg som om det var en vanlig dag ^^ Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Innflytningsfest til søster og typen hennes. Romantisk? Neppe. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Blir vel til at jeg kjøper en rose, liten ting, elns. Så blir det vel en stort sett vanlig dag, med litt kos på kvelden, og en film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hva har du planlagt for Valentine's Day, eller synes du det er like teit som Halloween i og med at dette er en amerikansk tradisjon?! Har ingen som helst andre planer for dagen og heldigvis deler dama de samme synspunktene som meg.... med mindre hu sier det for å bli mindre skuffa over at jeg ikke ordner noe spesielt til henne? Men jeg mener uansett at man ikke burde vente til èn spesiell dag for å vise sin kjærlighet til sin kjære, men heller vise at man er gla i hverandre hele året. Som noen andre her sa; men for folk som er i forhold så blir det litt kunstig syns jeg. Det blir så påtrengt. Det er mye bedre å overraske hverandre med noe fint en helt vanlig hverdag. Lenke til kommentar
Tullejenta14 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Skal i utdrikkningslag Når jeg kommer hjem, skal jeg hoppe oppi senga til kona med en rød sløyfe på "karen" i et forsøk på å få meg noe, for så å bli avvist med: "du er full, gå å legg deg på gjesterommet.." Haha.. fin plan ja:) Jeg skal spise kake og se film med noen venninner tror jeg.. Kjæresten er i en annen by og skal vel ut å drikke eller noe sånt.. Jeg gav han et maleri av oss to da:) Men var mer en gave til leiligheten hans siden det er tomt på veggene! Hehe.. Synes egentlig det er veldig koselig jeg... Trenger ikke gjøre så mye ut av det.. Men en date med kjæresten har jeg ikke så mye imot.. Blir litt mer spesielt når det er den dagen enn ellers.. Hvis noen skjønner hva jeg mener.. Selvfølgelig elsker jeg når han gjør romantiske ting ellers også.. Men det er lenge siden da.. Jeg pleier mest å gjøre noe hvis det er speiselle dager.. Datoen vi ble sammen, bursdagen hans osv.. Føler det blir mer spesielt da.. Kanskje litt klisje.. Men det er gøy:D Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Skal på grisefylla med Hylo + et par til. Feirer ikke valentines day, men bursdag! Aldri brydd meg noe særlig om dagen, men det er sikkert koselig for de som gjør det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Er første valentines jeg har kjæreste, men jeg bryr meg ikke om det, og er ikke sammen med kjæresten på dagen heller. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Sarging på fredag den 13. Sarging på valentines day Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har kjøpt div. massasjeoljer og greier til dama. Er ganske sikker på at hun ikke har kjøpt noe som helst, men bare vil finne på noe.. Noe som jeg viste om på forhånd. Tingen er at hun bruker å få massasje av meg når vi er sammen, men tenkte å gjøre det litt spesielt. Blir hun glad? Skal også skrive kort. Litt redd for hun skal synes det er litt overkill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har kjøpt div. massasjeoljer og greier til dama. Er ganske sikker på at hun ikke har kjøpt noe som helst, men bare vil finne på noe.. Noe som jeg viste om på forhånd. Tingen er at hun bruker å få massasje av meg når vi er sammen, men tenkte å gjøre det litt spesielt. Blir hun glad? Skal også skrive kort. Litt redd for hun skal synes det er litt overkill. Det må jo bare være herlig, enten det er valentines day eller ikke. Tror nok hun blir veldig glad, det hadde i alle fall jeg, selv om jeg ikke bryr meg om den dagen. Lenke til kommentar
Gjest Guest_bear_* Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har tegnet en fin tegning, og skrevet masse dikt bakpå. I tillegg har jeg lagt ved en pakke med sjokoladehjerter. Håper hun liker det, men tror ikke hun liker meg. http://bildr.no/view/345778 for bilde av det jeg har tegnet. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Skal kjøpe rose® til damen imorgen.. Hvor mange er vanlig å kjøpe? xD Vanlig med 1? Skal liksom ut å shoppe/restaurant etterpå Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) *slett* Endret 13. februar 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Sove til ett-to, også dille ved datamaskinen til det blir langt på natt mens de andre er på russeball. Fucking A Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har aldri brydd meg om Valentine's Day (hva skjedde forresten med den fornorskede Valentinsdagen?), og har heller ingen loverboy å dele den med. Blir nok hardcore nørding hele kvelden, tenker jeg. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har aldri brydd meg om Valentine's Day (hva skjedde forresten med den fornorskede Valentinsdagen?), og har heller ingen loverboy å dele den med. Blir nok hardcore nørding hele kvelden, tenker jeg. +1 Jeg har ingen jente å dele dagen med x) Kommer nok til å nerde Fallout 3 eller ta Max Payne 2 på kortest mulig tid^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå