Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Valentine's Day: Dine planer og meninger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har lyst til å gi typen en liten gave eller noe.. ikke noe sånt svært noe...

men valentine er jo en liten unnskyldning til å gi bort gave.

typen min er i så dårlig humør om dagen, så kanskje jeg får han i litt bedre humør om jeg order noe koselig til han.. men jeg har ingen ideer og lite penger :/

kanskje jeg skal tegne en tegning til han......

Lenke til kommentar

Jeg syns valentine er litt teit. Det er en fin unnskyldning til å gjøre noe fint for en person man kanskje ønsker å bli kjæreste med, men for folk som er i forhold så blir det litt kunstig syns jeg. Det blir så påtrengt. Det er mye bedre å overraske hverandre med noe fint en helt vanlig hverdag.

Lenke til kommentar
Jeg syns valentine er litt teit. Det er en fin unnskyldning til å gjøre noe fint for en person man kanskje ønsker å bli kjæreste med, men for folk som er i forhold så blir det litt kunstig syns jeg. Det blir så påtrengt. Det er mye bedre å overraske hverandre med noe fint en helt vanlig hverdag.

Derfor synes mange det er veldig fint å boikotte hele Valentine's og bare kose seg som om det var en vanlig dag ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Hva har du planlagt for Valentine's Day, eller synes du det er like teit som Halloween i og med at dette er en amerikansk tradisjon?!

Har ingen som helst andre planer for dagen og heldigvis deler dama de samme synspunktene som meg.... med mindre hu sier det for å bli mindre skuffa over at jeg ikke ordner noe spesielt til henne? :hmm:

Men jeg mener uansett at man ikke burde vente til èn spesiell dag for å vise sin kjærlighet til sin kjære, men heller vise at man er gla i hverandre hele året.

Som noen andre her sa;

men for folk som er i forhold så blir det litt kunstig syns jeg. Det blir så påtrengt. Det er mye bedre å overraske hverandre med noe fint en helt vanlig hverdag.
Lenke til kommentar
Skal i utdrikkningslag :)

Når jeg kommer hjem, skal jeg hoppe oppi senga til kona med en rød sløyfe på "karen" i et forsøk på å få meg noe, for så å bli avvist med: "du er full, gå å legg deg på gjesterommet.."

Haha.. fin plan ja:)

Jeg skal spise kake og se film med noen venninner tror jeg.. Kjæresten er i en annen by og skal vel ut å drikke eller noe sånt.. Jeg gav han et maleri av oss to da:) Men var mer en gave til leiligheten hans siden det er tomt på veggene! Hehe..

Synes egentlig det er veldig koselig jeg... Trenger ikke gjøre så mye ut av det.. Men en date med kjæresten har jeg ikke så mye imot.. Blir litt mer spesielt når det er den dagen enn ellers.. Hvis noen skjønner hva jeg mener.. Selvfølgelig elsker jeg når han gjør romantiske ting ellers også.. Men det er lenge siden da.. Jeg pleier mest å gjøre noe hvis det er speiselle dager.. Datoen vi ble sammen, bursdagen hans osv.. Føler det blir mer spesielt da.. Kanskje litt klisje.. Men det er gøy:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Har kjøpt div. massasjeoljer og greier til dama. Er ganske sikker på at hun ikke har kjøpt noe som helst, men bare vil finne på noe.. Noe som jeg viste om på forhånd.

Tingen er at hun bruker å få massasje av meg når vi er sammen, men tenkte å gjøre det litt spesielt. Blir hun glad?

Skal også skrive kort. Litt redd for hun skal synes det er litt overkill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Har kjøpt div. massasjeoljer og greier til dama. Er ganske sikker på at hun ikke har kjøpt noe som helst, men bare vil finne på noe.. Noe som jeg viste om på forhånd.

Tingen er at hun bruker å få massasje av meg når vi er sammen, men tenkte å gjøre det litt spesielt. Blir hun glad?

Skal også skrive kort. Litt redd for hun skal synes det er litt overkill.

Det må jo bare være herlig, enten det er valentines day eller ikke. Tror nok hun blir veldig glad, det hadde i alle fall jeg, selv om jeg ikke bryr meg om den dagen.

Lenke til kommentar
Har aldri brydd meg om Valentine's Day (hva skjedde forresten med den fornorskede Valentinsdagen?), og har heller ingen loverboy å dele den med. Blir nok hardcore nørding hele kvelden, tenker jeg.

+1

Jeg har ingen jente å dele dagen med x)

Kommer nok til å nerde Fallout 3 eller ta Max Payne 2 på kortest mulig tid^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...