TheMartine Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg liker selvstendig tankegang, jeg. Ikke rart jeg er singel. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ser ikke helt sammenhengen, men så er jeg ikke ulykkelig. ^^ Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nei, da kan du jo umulig forstå :b Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Daniel-G: Aha.. så det er mine meninger om valentines day som er grunnen til at jeg er singel? Takk for at det ble klart Vel. Jeg har alltid hatt de meningene selv om jeg har vært i forhold eller ikke. Og heldigvis har mine tidligere partnere hatt samme innstillingen. Samme gjelder også med mesteparten av vennegjengen. Uansett om de er i forhold eller ikke.. Og mange av gutta jeg skal ut med på valentines day har dame. (damene skal ikke være med ut, av en eller annen grunn) Så å si at alle som hater valentines day her, må være single, og at alle som har kjæreste her liker valentines day, syns jeg er en litt for grov generalisering til å la passere. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Så å si at alle som hater valentines day her, må være single, og at alle som har kjæreste her liker valentines day, syns jeg er en litt for grov generalisering til å la passere. Såklart, gjelder jo ikke alle. Men jeg ser ikke hva som er attraktivt i å gå og syte over helligdager pga kjøpepress uten å prøve å se det positive i det. Finnes "tradisjoner" jeg ikke liker heller, men da konkluderer jeg heller med at jeg ikke kan få noe godt utav det, enn å si "ånei, nå selger dem hjerteballonger bare fordi en amerikansk tradisjon har inntatt landet" Endret 10. februar 2009 av Demantios Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Jeg har kjæreste/samboer/forlovede Jeg hater ikke valentinesday. Ikke elsker jeg den heller. Valentines day er rett og slett som en helt vanlig dag, hvor jeg muligens vil stelle til et trivelig måltid for mannen min EDIT: Da jeg var fjortiss (Ungdomskolen) grugleda jeg meg til valentinesday i mange dager. Jeg brukte mye tid på å lage søte små kort , og kjøpte lovehearts, og de delte jeg ut til ett par utvalgte gutter for å glede de Endret 10. februar 2009 av Linn_Christin Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Så å si at alle som hater valentines day her, må være single, og at alle som har kjæreste her liker valentines day, syns jeg er en litt for grov generalisering til å la passere. Såklart, gjelder jo ikke alle. Men jeg ser ikke hva som er attraktivt i å gå og syte over helligdager pga kjøpepress uten å prøve å se det positive i det. Finnes "tradisjoner" jeg ikke liker heller, men da konkluderer jeg heller med at jeg ikke kan få noe godt utav det, enn å si "ånei, nå selger dem hjerteballonger bare fordi en amerikansk tradisjon har inntatt landet" Nei for all del. Folk skal få feire så mye de vil, og glede seg over dagen. Alt jeg sier er at jeg mye heller gjør noe spesielt for en kjæreste noen av de andre 364 dagene i året, når jeg selv vil, og ikke når en amerikansk tradisjon forteller meg at jeg skal gjøre det. Jeg syter ikke over valentines day, og den går forbi meg som alle andre dager. Har allerede sagt i en post tilbake at den sikkert er fin for de som vil feire den. Alt jeg reagerte på var den veldige generaliseringen gjort da det ble sagt at alle som var i mot valentines day var single, og at innstillingen vår til valentines day var grunnen.. Men meg om det, tydeligvis Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg hater hele forbanna konseptet. Men det er fordi jeg har blitt såret og skuffet en del ganger før. Spesielt såret, der jeg har gjort i stand noe, der kjæresten ringer 10 minutter før hun skal være der for å si at hun ikke kan komme pga noe annen dritt. Som viser seg å være en annen date ^^ Ekstra kos ^^ En deilig knekk på selvtillit Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg hater hele forbanna konseptet. Men det er fordi jeg har blitt såret og skuffet en del ganger før. Spesielt såret, der jeg har gjort i stand noe, der kjæresten ringer 10 minutter før hun skal være der for å si at hun ikke kan komme pga noe annen dritt. Som viser seg å være en annen date ^^ Ekstra kos ^^ En deilig knekk på selvtillit Du hater valentine fordi kjæresten din hadde krympehjerne? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg hater hele forbanna konseptet. Men det er fordi jeg har blitt såret og skuffet en del ganger før. Spesielt såret, der jeg har gjort i stand noe, der kjæresten ringer 10 minutter før hun skal være der for å si at hun ikke kan komme pga noe annen dritt. Som viser seg å være en annen date ^^ Ekstra kos ^^ En deilig knekk på selvtillit Du hater valentine fordi kjæresten din hadde krympehjerne? Sånn ca ^^ Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ghraag, jeg föler med deg. Den der må ha vært jævlig! På andre sia, er jo ikke Valentine's day's feil at hu er et "rævhål" Selv stikker vi til Roma imårra kl 8 fra Arlanda, blir fin langhelg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Enig med Linn_christin, dagen er en vanlig dag. Kansje jeg lager ett kort eller lager middag eller noe, men det kunne jeg funnet på å gjøre en helt annen dag også. Jeg trenger ingen unnskyldning for å gjøre noe fint for kjæresten. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Helt klart, det er viktig å vise at man setter pris på sin kjære ofte Haha, jeg sa til typen min at jeg ønsker med det nye moppe-settet til Jiff til valentinsdagen . Han syntes det var litt dårlig gjort å gi mopp i gave, men det er jo det jeg ønsker meg Ikke det at jeg forventer at han skal kjøpe noe, men sånn i tilfelle > Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Bedre med en mopp enn en bamse som havner på ett loft. Sjokolade er ikke så dumt da, men kan like så godt kjøpe vanelig sjokolade og ikke den tre ganger så dyre valentinssjokoladen xD Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Freia Melkesjokolade Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 et annet forslag jeg kan gjøre er å kjøpe 100 kjærligheter(på pinne) og putte dem oppi et eller annet og skrive på den tingen "Du er søtere enn alle disse til sammen" Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 1 innlegg som bryter med reglene for gjesteinnlegg er fjernet fra tråden. Les her https://www.diskusjon.no/index.php?act=anno...f=334&id=15 for å finne ut mer. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Valentine's Day er bare en helt vanlig dag. Man kan jo vise at man er glad i noen ellers i året, så sånn sett syns jeg den dagen er bare tull. Med mindre jeg driver mange butikker og har produkter som er aktuell for denne dagen så gnir jeg selvfølgelig i hendene av at folk skal bite på. Men altså personlig syns jeg den dagen er tull. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Valentine's Day syns jeg er et teit påfunn. Er man glad i noen så viser jo man gjerne det hver dag. Heldigvis så syns nye kjæresten min det sammen som meg. Så det blir en helt vanlig dag, muligens noe ekstra kveldskos;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå