Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Valentine's Day: Dine planer og meninger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være helt ærlig trenger jeg ikke samfunnet til å fortelle meg når jeg skal vise min kjærlighet til en person.

Spesielt når det blir så komersielt og lagt så stor vekt på det materielle som det gjør på valentines day.

Spread the love, og ta det når man selv føler for det, og ikke når andre forteller deg at du skal gjøre det..

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig trenger jeg ikke samfunnet til å fortelle meg når jeg skal vise min kjærlighet til en person.

Spesielt når det blir så komersielt og lagt så stor vekt på det materielle som det gjør på valentines day.

Spread the love, og ta det når man selv føler for det, og ikke når andre forteller deg at du skal gjøre det..

Det var ikke poenget mitt, men mange (snakker ikke om megselv) eier ikke intiativ til å finne på noe koslig i det hele tatt. Så hurray for at dagen kan gi folk noen koslige stunder :)

Lenke til kommentar

Det var ikke poenget mitt, men mange (snakker ikke om megselv) eier ikke intiativ til å finne på noe koslig i det hele tatt. Så hurray for at dagen kan gi folk noen koslige stunder :)

Aha :p

Ja, da kan det være greit å ha en dag som kan "pushe" dere litt i riktig retning. ;)

Men hvorfor ikke behandle hver dag som valentines day? Ser man bort fra det materielle, så handler det hele kun om å vise hva man føler for en person. :)

Lenke til kommentar
Valentines day kommer nok ikke til å bli "feiret" her i huset .

Kan hende jeg lager noe ekstra godt å spise og tenner talglys og leier en god film, men gubben kommer sikkert til å glemme hele dagen, og det er helt ok for meg :)

Gavetips til typen : Fl...ligth

Da blir han sikkert meget glad :D

Lenke til kommentar
Skole > Besøk av kjæresten på kvelden > se haugevis av filmer med godteri, potetgull, pepsi og annet søppel hele natta til kl 4 :D Så tar vi fly fra Gardermoen til Spania ^^ Kjempe kos.

Skole på en Lørdag Oo

Blir vel å dra til dama mi å se en film eller noe :) Jeg må reservere henne den dagen kom jeg på :p Håper på å sove over ;)

Lenke til kommentar
Skole > Besøk av kjæresten på kvelden > se haugevis av filmer med godteri, potetgull, pepsi og annet søppel hele natta til kl 4 :D Så tar vi fly fra Gardermoen til Spania ^^ Kjempe kos.

Skole på en Lørdag Oo

Blir vel å dra til dama mi å se en film eller noe :) Jeg må reservere henne den dagen kom jeg på :p Håper på å sove over ;)

Jeg trudde det var valentines day den 12 :whistle: Men 14 er det. Jaja da blir det vel drikking :ph34r:

Lenke til kommentar

Alle ders som hater valentines day, boikotter hele greia, klager (eller ikke) på at dere skal sitte hjemme, eller bare spille..

-Dere kan jo sette dere ned å reflektere litt på forskjellen på dere, og de som har planer/ikke har noe imot dagen, og syns den er koselig..

Alle andre har noe på gang, og det er nok en grunn til det.. ;)

Selv har jeg tenkt til å ta dagen som den kommer... Skal til sverige med kjæresten, så er da ihvertfall sammen.. kommer nok til å gjøre noe der og da..

-Er dog enig med at dagen blir oppblåst, av handelsmarkedet..

Lenke til kommentar
Alle ders som hater valentines day, boikotter hele greia, klager (eller ikke) på at dere skal sitte hjemme, eller bare spille..

-Dere kan jo sette dere ned å reflektere litt på forskjellen på dere, og de som har planer/ikke har noe imot dagen, og syns den er koselig..

Så resonnementet er at de som er single er det fordi de er negative til Valtentines day?

Lenke til kommentar

Så resonnementet er at de som er single er det fordi de er negative til Valtentines day?

Det er greia ;)

Og ingen er med på valentines day, fordi de er single..

Selvagst ikke derfor.. men ser jo mønsteret i tråden, og det er jo mer synd at det er sånn det er for folk, i stedet for å gripe dagen til å ta en sjanse man ikke ville gjort vanligvis.. Men klart.. man får ha sine synspunkter, og gjøre det man har lyst til.. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror det var mer "Hvis man oppdager at man gang på gang er singel og i tillegg er typen som hater Valentines framfor å være likegyldig eller optimistisk, så er det kanskje den innstillingen som har ført til at du er singel". Altså at man er singel og hater Valentines av samme grunn, og ved å endre innstilling vil man kunne gjøre noe med begge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...