sammy70 Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Har fått en bakgrunn som tar over alt. Når jeg forsøker å skifte bakgrunn, kommer den nye bakgrunnen i et par sekunder, før den andre jeg ikke blir kvitt tar over igjen. Finner ikke ut hvor den ligger og får derfor ikke avinstallert den. Noen som har tips? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Ja, minner mye om malwareadware elns på pcen din. kjør adware på pcen din så vedder jeg på at du blir kvitt problemet. hvis ikke, har du et virus. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Eller du kan kjøre Spybot Search and Destroy først, som er enda grundigere enn AdAwre Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hvis jeg hadde det samme problemet ville jeg rett å slett bare installert Windows på nytt, det tar jo ikke SÅ lang tid. Kanskje lurt å sjekke om det er virus første... Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Takk for svar! Lastet Spybot search and destroy og skal kjøre den så snart pc'n er oppe og går igjen.. Får nemlig ikke startet pc'n nå!! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Da er det nok et virus. Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Det er ikke bare så enkelt at du har aktivt skrivebord aktivert? Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Det er ikke bare så enkelt at du har aktivt skrivebord aktivert? Vet ikke. Poster for en kompis. Skal sjekke når/hvis han får fyra pc'n. Nå er dette et problem også: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=107503 Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 har han vært på noen hysj-hysj sider kansje? Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Fant løsningen på problemet. Den lå under egenskaper på skrivebordet > skrivebord > web. Visste ikke skrivebordsbakgrunner kunne ligge der.. :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå