HegeLH Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Synes det ble mye gode bilder på denne utflukten!!! :-) Foreløpig kan jeg bare konstatere at minnekortet mitt er dødt... (og jeg er ikke blid). Skjønner ikke hva som gikk galt... Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Da må du ut å handle nytt! Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Mange flotte bilder, ser ut som dere hadde det artig! Skulle gjerne vert me though Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det var mange fine bilder denne gangen, Chris...(men fortsatt går det bare to i bredden på min skjerm... ) RandiA Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Da må du ha breiere skjerm, med min 19" får jeg også bare 1 eller 2 i bredden. Min neste skjerm bilr 24" og med oppløsning på minst MASSE. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, liker ikke å scrolle...jeg prøver å legge bare to ved siden av hverandre jeg. (Tar linjeskift når to er lagt ved siden av hverandre), men det rare er at noen ganger får jeg ikke engang TO til å ligge ved siden av hverandre...blir bare ett... RandiA Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Mange flotte bilder, ser ut som dere hadde det artig! Skulle gjerne vert me though Du må hive deg med da vettu. Har aldri møtt noen fra.... Selje før... Hvor er det?? Randi. Jeg legger bare inn bildene jeg og bryr meg desverre lite om hvordan de blir liggende på skjermen. Jeg også får 2 bilder side om side... Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Mange flotte bilder, ser ut som dere hadde det artig! Skulle gjerne vert me though Du må hive deg med da vettu. Har aldri møtt noen fra.... Selje før... Hvor er det?? Det er i hvertfall en god biltur i fra Selje til Trondheim :!: Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Glad jeg bor i byen... Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Glad jeg bor i byen... I følge Gulesider kart så blir det ca. 7t i bilen EDIT: Men enig med Eltviken... kunne tenkt meg å være med. Synd jeg bor på Sunnmøre. Endret 12. februar 2009 av Djupviken Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hehe. Ja 7 timer blir fort litt mye.. Du/dere får ta det en gang det passer sammen med en kamp på lerkendal eller noe da vettu... Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Meen det er herved nyklipt og ligner ikke lenger... I en mnd til eller så hvertfall.... Så sannelig ut som det var Navy-cut............. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Var du på Tillertorget i gårkveld ? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hehe.. jepp. Så du meg asså? Da funker ikke min daglige forkledning skjønner jeg... Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Var på vei ut og hadde ikke tid til å stoppe, måtte rekke Datakjeden på StorM senteret før de stengte. Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Noe træg, men her er noen fra meg. Jeg er enda tregere. Og jo lenger jeg utsetter dette, jo flere rekker å legge ut bedre bilder av det jeg har fotografert sjøl. Husker ikke helt dette med størrelsereduksjon, jeg, så dette er bare en prøve. Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 . . . .dette er bare en prøve. Det gror altså såpass igjen ved reduksjon, at jeg bør dra opp exposure litt i LR på det som legges ut. Jaja, så lærte jeg noe nytt der også. I tillegg til at jeg reduserte litt vel mye. Kommer til å prøve igjen. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Utrolig kult det ble med den lampa... Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Utrolig kult det ble med den lampa... Takk, det var det jeg syntes sjøl også. Derfor dro jeg ned litt lys rundt den før jeg lastet opp, men ser jo nå at jeg burde ha tatt meg litt bedre tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå