Soulwax Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har nettopp kjøpt meg en trådløs nettverks adapter til Xboxen min og sliter litt med å få koblet den opp mot pcen. Mangler Media Center, så leste at jeg kunne prøve med Media Player 11, noe som ikke funket, da pcen ikke fant noen Xbox 360 i vinduet hvor "devices" skulle være. Internettet på Xboxen funker fint, og det er i samme nettverk som pcen, bare pcen er koblet med ledning og Xboxen trådløst. Noen som vet hvordan dette kan løses? Altså at pcen finner xboxen min i nettverket (eller omvent). Og er det mulighet å få tak i mediacenter uten å skaffe et nytt OS? Lenke til kommentar
Mongstaen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 du kan prøve med XBMC(Xbox Media Center) vet ikke hvordna det er trådløst, men det funker fint med tråd... Jeg sliter litt med DivX filer, men da kan du bruke ekstern harddisk, 2,5" USB så har du fikset det:) Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 hey, brukte windows mediaplayer en stund i lag med xboxen jeg også men plutselig fikk jeg samme problem som deg, xboxen fant ikke pcen på nettverket selv om alt annet funket :S skal teste XBMC nuh.. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Fant ut feilen. Xboxen var koblet til ruteren, mens PCen var koblet til i modemet. Jeg trodde dette var samme nettverket, men ruteren lever sitt eget liv fra modemet. Koblet PCen til en port i ruteren og voila, jeg var inne Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 xboxen er i routeren mens pcen er på wireless, men dette skal vel ikke ha noe å si? fortsatt fungerer det ikke her.. måtte du stille inn noe i xbmc for å kunne koble til eller? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Xbmc til 360??? Noe sånt finnes vel ikke ennå?? Tversity dere tenker på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå