faenass Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg er en gutt på 17 år, som hadde stjelt godteri på kiwi, for 2 monter siden:( da var jeg 16 år..... igår ble jeg tatt for det av sjefen.... og han sa at han aldrig skulle se meg der iggjen:P og vis han så meg...så skulle jeg bli annmeldt! så jeg lurte på om hvor lenge han kan bruke det? eller kan han anmelde meg for det, når det har gått en land periodet? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dumt av deg! Det er jo ulovlig, bare å gå til en annen butikk det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg er en gutt på 17 år, som hadde stjelt godteri på kiwi, for 2 monter siden:( da var jeg 16 år..... igår ble jeg tatt for det av sjefen.... og han sa at han aldrig skulle se meg der iggjen:P og vis han så meg...så skulle jeg bli annmeldt! så jeg lurte på om hvor lenge han kan bruke det? eller kan han anmelde meg for det, når det har gått en land periodet? Ville tro det. Er vel 5 år(?) etter du har begått en kriminalitet at de foreldes? Rett meg om jeg tar feil her. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Gå tilbake til butikken og betal for det du stjal. Legg deg helt flat og si at du har lært leksa di og aldri skal stjele mer. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvordan tok han deg for det, mange måneder etterpå? Videoopptak skal da slettes 7 dager etter at de tas, med mindre de overleveres til politiet? For øvrig mener jeg at du skal betale for det du stjal, be om unnskyldning og aldri stjele igjen. For øvrig mener jeg å ha lest at saker foreldes når det er gått lengre tid enn strafferamen, fra gjerningsøyeblikket til saken tas opp i rettssystemet. Men mye mulig jeg tar helt feil her. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 1 innlegg med kommentar(er) om språk og formulering er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvordan tok han deg for det, mange måneder etterpå? Videoopptak skal da slettes 7 dager etter at de tas, med mindre de overleveres til politiet? For øvrig mener jeg at du skal betale for det du stjal, be om unnskyldning og aldri stjele igjen. For øvrig mener jeg å ha lest at saker foreldes når det er gått lengre tid enn strafferamen, fra gjerningsøyeblikket til saken tas opp i rettssystemet. Men mye mulig jeg tar helt feil her. Jeg antar han ikke hadde vært innom på to måneder, men at sjefen husket det fremdeles. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Gjør som fler her sier, betal for deg og legg deg flat. Har du ikke penger kan du jobbe litt gratis for han. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding. Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte. Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå