mrX Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 trenger litt hjelp her med mms .har en nokia 6100 med mms og java oppsette i orden.min kammerat har t68i jeg kan ta i mot bilder fra han men når jeg sender bilder til t68i en kommer de ikke frem bare en x på tlf hans. vi satt opp mms og java på hans tlf og men? Lenke til kommentar
alien_spiff Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 satt dere opp java på en t68i? lite tvilsomt men... det er fordi at bildene er for store... -eller så er det fordi at det er for mange farger (jeg er ikke sikker på om t68i komprimerer fargene selv eller om de må være i 256 fra før av) prøv å ha bildene i riktig størrelse med riktig antall farger så skal det gå.. jeg sender ihvertfall fine bilder med min t68i til 7210... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 T68i komprimerer til 256 farger, men kvaliteten blir heller laber. Jeg hvet ikke noe om problemene dine, har selv gjort dette me fra nokia til SonyE før... (hvor fikk du tak i en t68i med java... *siklesikle*? ) Lenke til kommentar
mrX Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 jeg skrev selvfølgelig feil .java la vi ikke inn for det har den jo ikke .vi la inn gprs og mms oppsett, men tlf tar ikke i mot mine bilder. :oops: Lenke til kommentar
alien_spiff Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 det som irriterer meg mye er at når jeg sendte et bilde fra min t68i til nokia 7210 er at bildet blir så jævelig mye bedre! arg! Prøv å ha riktig oppløsning på bildene sier jeg jo! 101x80 haff.. slekke som klager når de har fått svaret altså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå