super2277 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) hei jeg har en hund en husky som jeg savner veldig vi ga han bort for at vi fikk ikke lov til og ha hund har ullersmoveger er noe jævla dritt .den huskyen betyr alt for meg Endret 7. februar 2009 av super2277 Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Hmm, har bare katter, men har skikkelig lyst på en hund. De virker så mye mer intelligente enn katter; de kan lære, de er snille (de fleste ihvertfall) og du får se dem hele tiden. Tror det er lurt av deg å se over posten ihvertfall én gang til, er en del skrivefeil. Og hvorfor skal vi lese første post? Er jo bare din opplevelse. Endret 7. februar 2009 av Thomaes Lenke til kommentar
super2277 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Hmm, har bare katter, men har skikkelig lyst på en hund. De virker så mye mer intelligente enn katter; de kan lære, de er snille (de fleste ihvertfall) og du får se dem hele tiden. Tror det er lurt av deg å se over posten ihvertfall én gang til, er en del skrivefeil. Og hvorfor skal vi lese første post? Er jo bare din opplevelse. ehh.. skal fikse dete skrive feilene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå