C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Dette bildet er forøvrig også i første runde av nattfotokonkurransen, men det er kanskje egentlig mer kvelds- enn nattfoto. Sånn ellers lar jeg det tale for seg selv. EDIT: Funker det nå? EDIT 2: bildet er ureglementert stort, men siden det er et litt sært format håper jeg at jeg ikke blir henretta for det. Endret 7. februar 2009 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 får ikke opp noe bilde... Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Nei, dette funka veldig dårlig. Stand by og stay tuned, jeg skal fikse det opp. Lenke til kommentar
akle Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Veldig stilig! Liker linjene i brygga, skaper en fin og stor dybde i bildet. Tøft med blokka som ruver på siden. Ellers masse stilige detaljer. Har vel ikke noe konstruktivt å si. BRA!!! Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Veldig bra!! Hvilket objektiv brukte du? (Det eneste jeg synes er litt synd med elvebredden i Drammen, er fargetemperaturen på lysene de bruker. Med korrekt hvitbalanse blir det et gustens grønn-skjær på bidene. Dette er ikke fotografens feil, dog) Lenke til kommentar
telealf Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Teknsik flott, men hadde bildet blitt renere dersom det var kuttet slik at brygge t.v. (med spor) ikke var med? Det hadde i alle fall blitt mindre elementer som konkurerer om oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dette var absolutt en av favorittene mine i første runde.Fikk meg til å heve øyenbrynene etpar hakk.At det ikke er mørkt gjør ingenting,kan man justere med lang lukkertid. Synes heller ikke at det blir for mye detaljer;det myke lyset gjør bildet rolig,så det er bare å la blikket vandre. God bruk av passe vidvinkel. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Takk for tilbakemeldinger, fint at det faller i smak! @ Tor Arne Bjørn: 18-55, faktisk. Hadde det på 18mm og tok fire-fem bilder i stående format som jeg sydde sammen. Egentlig juks, men det ser jo ganske kult ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå