VetleRsport Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Her om dagen begynte jeg å få litt vondt i halsen og få en stygg hoste... Dagen etterpå orket jeg ikke gå på skolen for da var jeg kvalm, vondt i hode og litt svimmel.. Fikk trøkkt i meg noen paracett og mat og MYE vann... Følte jeg blei litt bedre men har fortsatt vondt i halsen og vondt i hode... Er og litt trøtt og slapp.. Hva kan det være? kyssesyken? :S Lenke til kommentar
Johnsen89 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Godt mulig det er kyssesyken, var sånn det begynte hos meg Ville ha sjekket meg hos legen, er jo de første ukene det er smittsomt , slik at du ikke smitter noen andre Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Kommer meg ikke til lege i dag så får ta dt i morgen å holde meg inne Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 har du feber da ? er halsen din svulmet mye opp? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Har litt feber ja... Svulmet opp det er jeg ikke sikker på.. men er ganske tett til tider Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 ok, for en kammerat av meg har nettopp blitt frisk fra kyssesyken, og han sa ivertfall at halsen hans hovnet mye opp og at han sleit med å spise siden halsen var så mye hovnet opp. Men tror ikke det hadde vært dumt av deg å kanskje ta deg en tur til legen viss du har mistanke om kyssesyken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå