Gjest Bruker-189621 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Takk for gode svar folks! Spesielt det med sandpapir virket smart. Får prøve det senere i kveld Kan hende jeg har uttrykt med litt uklart, men jeg får altså dratt forhuden tilbake, om jeg vil. Det er dog ikke veldig lett både pga trang forhud, men jeg får også følelsen av at strengen skal ryke. Men hvorfor gjør det vondt når jeg tar på kukhodet? Selv når jeg har både hode og finger i vann gjør det vondt :S Kan legge til at jeg er 17 år. Det er litt rart strengen din ikke har rykt... min røy når jeg var 13... et alternativ er jo og sjekke det med legen Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 At det gjør vondt når du tar på kukhodet har nok bare med at det er veldig sensitivt. Etterhvert som kuken din får kjørt seg litt, så går det nok seg til. Om strenger strammer veldig, så vil den vel kanskje ryke når du puler. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tar det som en mann, sier au, å puler videre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg