fUsiOn Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Siden jeg sitter å venter på at jeg skal få tilbake mitt NF7-s, puttet jeg min T-bred B XP2100+ i mitt gamle Abit KT7 hovedkort. Til min store forbauselse gikk dette fint som bare det. Kjører 2420Mhz på hovedkortet uten mods på multiplier eller på CPU. Jeg setter multiplieren 10 (eller hva det nå var) og FSB'en på 105Mhz. Multiplier blir da 23 av en eller annen grunn(FSB'en kan godt stå på 100Mhz, multiplier forblir det samme.), ikke at jeg klager da men. Unknown CPU type 2420Mhz står det. Må si det er en brukbar overklokking med et Abit KT7 kort. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Joda Men hva er galt med abit kortet ? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 JodaMen hva er galt med abit kortet ? Ikke noe, bare at det er grisegammelt ... (over to ÅR ... ) Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 JodaMen hva er galt med abit kortet ? Ikke noe, bare at det er grisegammelt ... (over to ÅR ... ) Noe aner meg at han mener NF7-S kortet. fUsiOn--> not bad, du gjorde nokk et bra kjøp for 2 år siden da. Kunne da faktisk latt være å kjøpe nytt hk og brukt ditt 2 år gamle kort da(med sdram og det som verre er). Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Hehe.. ja NF7-s kortet røyk biosen på, og det var LAN i påsken så jeg måtte sette sammen en PC. Men prosessoren øker ikke ytelsen på PC'en betraktelig for å si det sånn... Øker kanskje 100-200 poeng(i forhold til når jeg hadde en Duron 950@1300Mhz i den). SDram sux.. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 oki.. den gikk opp 1000 poeng.. var vel en driverfeil sist gang jeg testet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå