michael691 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vil gjerne ha headset til taktisk spillbruk, noen erfaringer osv?. Helst billig+brukbar. takk Lenke til kommentar
vicheous Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vil gjerne ha headset til taktisk spillbruk, noen erfaringer osv?. Helst billig+brukbar. takk Her gamezone.no Virker utrolig bra! Har brukt det i ca 6Mnd. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Vil gjerne ha headset til taktisk spillbruk, noen erfaringer osv?. Helst billig+brukbar. takk Her gamezone.no Virker utrolig bra! Har brukt det i ca 6Mnd. Takk Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) http://cdon.no/spill/ps3_wireless_headset_..._-_sony-4060349 beste jeg har prøvd. å ps3 firmwaren støtter det så du får ikon på skjermen (mute, bat etc) EDIT: Er vel det eneste med HQ også Endret 7. februar 2009 av akinesia Lenke til kommentar
vicheous Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 http://cdon.no/spill/ps3_wireless_headset_..._-_sony-4060349 beste jeg har prøvd. å ps3 firmwaren støtter det så du får ikon på skjermen (mute, bat etc) EDIT: Er vel det eneste med HQ også Jeg har det også! Men syns Giotek headsetet føles bedre! High quality mode er jo ubrukelig uansett... Hvertfall foreløpig! (merker ingen forksjell)... Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Killzone 2 støtter iallefall HQ. Hvordan ting føles er vel forskjellig for alle sia ingen ører er like. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 kjøpte det offisielle ps3 gheadsettet for 180 kroner på play.. anbefales.. finnes sikkert billig en plass fortsatt.. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Funker de nevnte headsettene her til pc også? Sånn f.eks MSN. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hva med det som følger med Warhawk? Er det noe særlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå