Gå til innhold

Infrarød på PS3, mulig?

Jo Are

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er vel på tide logitech får ut fingen og lager disse med BT , og at ikke tv produsentene ikke går over til dette er helt utrolig.. finnes vel ingen negative ting med BT vs IR

Har tenkt det samme selv, hvorfor ikke gå over til BT?

Men nå er det nå slik det er da :(

Lenke til kommentar
Det går med en IR->BT-converter.

Ellers går det ikke.

Det er jo det han lager i den videoen over. Det man må gjøre er å sende en mail til [email protected], sette inn penger til han så får man tilsendt varer og koder til Harmony kontrollen.

Her er en tråd på avforum.no om en som har gjort det. Man kan også bruke den til å slå av og på PS3 med harmony. Jeg har forresten en fjernkontroll til PS3 liggende i pakningen hvis du er innteressert.

Lenke til kommentar
Mener å huske å ha sett irbaserte fjerkontroller til ps3 som bruker en usb-adapter. Da skulle du jo kunne programere harmonyen.

Så du mener jeg burde kjøpe en slik og bare bruke ir adaptret, er det sannsynlig at det vil virke da? Syns disse ir->bt converterne var dyre.

Lenke til kommentar
Ja, i verste fall på du evnt legge inn en og en kommando gjennom lærefunksjonen til harmonyen. Men ir -> bt er nok en mer elegant løsning, men de kosta jo stort sett en del.

Da tror jeg at jeg går for den løsningen, en converter er for dyrt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...