steinhun Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Okay. Jeg har en fil på 778 mb som jeg gjerne skulle ha brent ut. Jeg har kjøpt Smartbuy 800 mb cder, fordi det var en kompis som anbefalte dem, og har brent over 800 mb på dem. Jeg er fullstendig tom for triks, jeg har oppdatert firmwaren til den siste, stilt inn i nero (enable overburn, disc at once /96). Jeg har prøvd med to brennere, begge Plextor, en 12x og en 40x. Begge brennerene står listet på coveret til cdene at de skal klare det. Jeg får error ca ved 700 mb, "Could Not Perform Fixation". HJELP!! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Tror jeg hadde et lignende problem før, er ikke sikker på den feilmeldingen, men prøv å brenne på en lavere hastighet. Det funka hos meg i hvert fall. :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Du kan jo prøv å gjøre som denne karen foreslår? Could be your ASPI layer. Even though the newest is 4.71, I found a lot of people surprisingly have more problems with it than 4.60. So I suggest you try to use ForceASPI 1.7 to "force" it back to 4.60, it makes a copy of your exisiting layer before doing so you've got nothing to risk. I sorta had a problem with my Plextor, it was with it not reading any CD-RWs until I turned it to 4.60. Men det kan og være cdr platene du bruker som ikke er helt bra, personlig bruker er verbatim cdr plater. Lenke til kommentar
batko Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg bruker CDRWIN 5.0 når jeg skal brenne ut store filer. Jeg har brent ut 796 på en 800 mb plate og 856 på en 870 mb plate uten noe probelem med en 40x LiteOn brenner. Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Når jeg tar medium info i nero står det 703 mb. Er det kanskje nero som ikke støtter cdene da? Skal prøve med CDRWIN utpå dagen. ForceASPI - er det et program? Hvor kan jeg få tak i det? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 http://www.google.com/search?q=ForceASPI+1...le-s%C3%B8k&lr= Lenke til kommentar
shorin Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 I nero 5.????. forandrer du disc at once 96 til bare disk at once.Smartbuy platene er helt greie de,bruker mange av de og brenner fint 805 MB på en. Vet ikke om d kan ha noe å si med DAO96 vs DAO,men tror DAO96 er mere for spill og RAW-mode EDIT:husk å krysse x på ingen multisession(aktiver) shorin Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 CDRWIN brente fila mi uten å mukke :smile: tror nok det blir det programmet jeg kommer til å bruke i fremtiden, det virker veldig bunnsolid. Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Les retningslinjene. Spesielt punkt 1 om bruk av emnefeltet. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg