Gå til innhold

"ingen nettdekning" på W595, hjelp?!

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et problem med telefonen min. Det står "ingen nettdening" og jeg har ikke forhold i det hele tatt. Det har vært sånn siden i går. Det funker å skifte sim kortet til en annen mobil så regner med at det er noe feil med mobilen. Er det noen mulighet for å fikse dette?

Forresten så er mobilen min en Sony Ericsson W595.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg har et problem med telefonen min. Det står "ingen nettdening" og jeg har ikke forhold i det hele tatt. Det har vært sånn siden i går. Det funker å skifte sim kortet til en annen mobil så regner med at det er noe feil med mobilen. Er det noen mulighet for å fikse dette?

Ta med telefonen der du kjøpte den eller ta med kvittering til et SE Serviceverksted og få det reparert. Er nok en mandagstelefon.

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd manuelt, funket dårlig.

Så jeg må ta den med til butikken ja... Tar det lang tid å fikse sånt?

Spørs hvilket verksted det blir sendt til. Erfaringsmessig går Tafjord Kommunikasjon og Deltaservice ganske greit. mcare derimot er litt værre. Men dette kommer helt an på hvor mange servicer verkstedene har inne av gangen. Hvor du bor ca. i landet?

Lenke til kommentar

Spørs hvilket verksted det blir sendt til. Erfaringsmessig går Tafjord Kommunikasjon og Deltaservice ganske greit. mcare derimot er litt værre. Men dette kommer helt an på hvor mange servicer verkstedene har inne av gangen. Hvor du bor ca. i landet?

Jeg bor i Elverum, i Hedmark. Kjøpte mobilen for 9 dager siden på euronics

Lenke til kommentar

Jeg bor i Elverum, i Hedmark. Kjøpte mobilen for 9 dager siden på euronics

Ok. Da blir det vel enten mcare eller deltaservice den sendes til. Altettersom hvem Euronics bruker.

Evt. Hvor gammel er den?

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Hei

Hvis du har OneCall eller Network Norway: sett nettvalg til automatisk, og skru av og på.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Har samme problem med min w995, men så er det slik at problemet mitt er tydeligvis mye større.

Siden morgens, har det vært umulig å gjøre noe på mobben. Det første som skjedde var at da jeg slo den på og tasta inn koden, stod det '' sett inn riktig sim kort '' (WTF liksom) .. Jeg tok ut simkortet og satt den deretter inn igjen, og dette foregikk i flere runder. Så gikk jeg skuffende hjem fra skolen og da jeg var hjemme skjedde det et mirakel. Vel, det gikk ann å slå den på, men nå står det '' Ingen nettdekning." ( Seriøst, får anfall snart! WTF )

WiFi virker ikke, og bluetooth går det ikke ann å gjøre noe med. Det er liksom umulig å gjøre noe med det. Det står INFO istedenfor velg. Selve mobilen slår seg av og på hele tiden.

Ikke bare med det, det aller verste er at jeg har mista kvitteringen! :( !! :'(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...