David_1214 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hei Jeg har et problem med telefonen min. Det står "ingen nettdening" og jeg har ikke forhold i det hele tatt. Det har vært sånn siden i går. Det funker å skifte sim kortet til en annen mobil så regner med at det er noe feil med mobilen. Er det noen mulighet for å fikse dette? Forresten så er mobilen min en Sony Ericsson W595. Lenke til kommentar
havardsa Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Forsøk å søk inn nett manuelt. meny - innstilling - kommunikasjon - nettverk Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hei Jeg har et problem med telefonen min. Det står "ingen nettdening" og jeg har ikke forhold i det hele tatt. Det har vært sånn siden i går. Det funker å skifte sim kortet til en annen mobil så regner med at det er noe feil med mobilen. Er det noen mulighet for å fikse dette? Forresten så er mobilen min en Sony Ericsson W595. Ta med telefonen der du kjøpte den eller ta med kvittering til et SE Serviceverksted og få det reparert. Er nok en mandagstelefon. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har prøvd manuelt, funket dårlig. Så jeg må ta den med til butikken ja... Tar det lang tid å fikse sånt? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har prøvd manuelt, funket dårlig. Så jeg må ta den med til butikken ja... Tar det lang tid å fikse sånt? Spørs hvilket verksted det blir sendt til. Erfaringsmessig går Tafjord Kommunikasjon og Deltaservice ganske greit. mcare derimot er litt værre. Men dette kommer helt an på hvor mange servicer verkstedene har inne av gangen. Hvor du bor ca. i landet? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har prøvd manuelt, funket dårlig. Så jeg må ta den med til butikken ja... Tar det lang tid å fikse sånt? Spørs hvilket verksted det blir sendt til. Erfaringsmessig går Tafjord Kommunikasjon og Deltaservice ganske greit. mcare derimot er litt værre. Men dette kommer helt an på hvor mange servicer verkstedene har inne av gangen. Hvor du bor ca. i landet? Jeg bor i Elverum, i Hedmark. Kjøpte mobilen for 9 dager siden på euronics Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Jeg har prøvd manuelt, funket dårlig. Så jeg må ta den med til butikken ja... Tar det lang tid å fikse sånt? Spørs hvilket verksted det blir sendt til. Erfaringsmessig går Tafjord Kommunikasjon og Deltaservice ganske greit. mcare derimot er litt værre. Men dette kommer helt an på hvor mange servicer verkstedene har inne av gangen. Hvor du bor ca. i landet? Jeg bor i Elverum, i Hedmark. Kjøpte mobilen for 9 dager siden på euronics Ok. Da blir det vel enten mcare eller deltaservice den sendes til. Altettersom hvem Euronics bruker. Evt. Hvor gammel er den? Endret 7. februar 2009 av CaZpeR Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 kjøpte den for ni dager siden Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 kjøpte den for ni dager siden Ok. Da er den utenfor DOA fristen (som er på 1 uke). Så da må den nok på service ja. Forhåpentligvis går jo det fort. Og du har jo krav på lånetelefon i mellomtiden så Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Hei Jeg har et problem med telefonen min. Det står "ingen nettdening" og jeg har ikke forhold i det hele tatt. Det har vært sånn siden i går. Det funker å skifte sim kortet til en annen mobil så regner med at det er noe feil med mobilen. Er det noen mulighet for å fikse dette? Forresten så er mobilen min en Sony Ericsson W595. Hvis du har OneCall eller Network Norway: sett nettvalg til automatisk, og skru av og på. Endret 7. februar 2009 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 jeg har telenor djuice Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dersom du ikkje alt har prøvd er det uansett lurt å prøve å skrue telefonen av og på og sjå om det løyser problemet. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 det har jeg prøvd en del ganger.. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Prøv og oppdater programvaren på telefonen via pc. visst du ikke får dette til kan nok en forhandler hjelpe deg med dette. evnt prøv å gjennopprett telefonen til fabrikkoppsett. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har samme problem med min w995, men så er det slik at problemet mitt er tydeligvis mye større. Siden morgens, har det vært umulig å gjøre noe på mobben. Det første som skjedde var at da jeg slo den på og tasta inn koden, stod det '' sett inn riktig sim kort '' (WTF liksom) .. Jeg tok ut simkortet og satt den deretter inn igjen, og dette foregikk i flere runder. Så gikk jeg skuffende hjem fra skolen og da jeg var hjemme skjedde det et mirakel. Vel, det gikk ann å slå den på, men nå står det '' Ingen nettdekning." ( Seriøst, får anfall snart! WTF ) WiFi virker ikke, og bluetooth går det ikke ann å gjøre noe med. Det er liksom umulig å gjøre noe med det. Det står INFO istedenfor velg. Selve mobilen slår seg av og på hele tiden. Ikke bare med det, det aller verste er at jeg har mista kvitteringen! !! :'( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå