Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Våre mest mislykkede forhold


Anbefalte innlegg

Emnetittelen sier det meste. Tenkte vi kunne dele våre erfaringer og opplevelser fra de mest mislykkede forholdene vi har hatt, eller er i.

 

Mitt var som følger: den aller første kjæresten min. Null erfaring med forhold og hvordan man skal te seg i et. Var også ganske sjenert på den tida. Det likte visst ikke hun. BAM, fikk "vi må snakke sammen"-talen etter kun......wait for it... 5 dager!

 

Noen ganger tenker jeg jeg mulig kan ha rekorden for korteste forhold.

 

Hva er deres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heahe

Minner meg da jeg, en kompiss og 2 venninder bygde hytte i skogen når vi var 10 år gamle. Kompisen og hun ene var sammen, og de KREVDE at jeg måtte bli sammen med den andre jenta. Jaujau, vi ble nå sammen. Fungerte fint i 2 dager til jeg slo opp fordi jeg ikke fikk hammeren min tilbake.. Aaah. Good old days.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
Heahe

Minner meg da jeg, en kompiss og 2 venninder bygde hytte i skogen når vi var 10 år gamle. Kompisen og hun ene var sammen, og de KREVDE at jeg måtte bli sammen med den andre jenta. Jaujau, vi ble nå sammen. Fungerte fint i 2 dager til jeg slo opp fordi jeg ikke fikk hammeren min tilbake.. Aaah. Good old days.

 

Hahaha, måtte le godt nå! :D Stakkars deg, som aldri fikk hammeren tilbake, teit hun var ;)

Lenke til kommentar

Mitt første og eneste "forhold" varte i 11 dager.

 

One Night Stand natt til søndag, hun spurte på kvelden om vi nå var sammen, jeg svarte avventende. Møtte henne på tirsdag, og jeg var fortsatt avventende, men ga uttrykk for at jeg ville ha henne. Jeg var veldig hypp på å møte henne igjen, men en dag fikk jeg sms om at "Jeg er hos en gutt, han virker koselig." Og jeg måtte spørre om det var slutt, og fikk ja til svar.

 

Senere fikk jeg vite at de hadde seg.

 

Da var jeg 26 år, nå er jeg 28...

Lenke til kommentar
Mitt første og eneste "forhold" varte i 11 dager.

 

One Night Stand natt til søndag, hun spurte på kvelden om vi nå var sammen, jeg svarte avventende. Møtte henne på tirsdag, og jeg var fortsatt avventende, men ga uttrykk for at jeg ville ha henne. Jeg var veldig hypp på å møte henne igjen, men en dag fikk jeg sms om at "Jeg er hos en gutt, han virker koselig." Og jeg måtte spørre om det var slutt, og fikk ja til svar.

 

Senere fikk jeg vite at de hadde seg.

 

Da var jeg 26 år, nå er jeg 28...

 

Hehe, kan jeg spørre om hvor gammel hun var? Høres jo helt sprøtt ut, og egentlig ikke noe tap :ermm:

Lenke til kommentar

Jepp, jeg tenkte på kjærlighetsforhold i hovedsak. Den aller første romansen kan gå i en annen vei enn man forventer. Lurer på om vi også skal inkludere hvem i hovedsak som har skylden til disse mislykkede forholdene. I mitt tilfelle var det helt klart meg. Som nevnt i førstepost var det sjeneansen og uerfarenheten.

 

Lei sak, MRN. Godt at man lærer av slike opplevelser da.

Lenke til kommentar
Jepp, jeg tenkte på kjærlighetsforhold i hovedsak. Den aller første romansen kan gå i en annen vei enn man forventer. Lurer på om vi også skal inkludere hvem i hovedsak som har skylden til disse mislykkede forholdene. I mitt tilfelle var det helt klart meg. Som nevnt i førstepost var det sjeneansen og uerfarenheten.

 

Lei sak, MRN. Godt at man lærer av slike opplevelser da.

En annen spurte om alderen (for mye knot å multiquote, beklager), og den var 21. Hun er 22 nå.

 

Vel, hadde jeg lært av det, så hadde det vært en ting...

Lenke til kommentar

Hoioi, første forholdet til ei jente, om det i det hele tatt er lov å bruke det ordet i denne sammenhengen, varte vel....tja, 6 dager før vi ble enige om at det bare ble tull...

Men, og nå kommer det "beste":

3 dager senere var jeg hos denne jenta igjen og hadde det koselig(kisskiss), før jeg ble blankt avvist 2 dager senere igjen...

Var 15 da, og MEGET ung og dum!!

Lenke til kommentar

Vel, i denne kategorien kommer jeg nok meget høyt på lista jeg og..

 

Da jeg gikk i 6. Klasse ble jeg sammen med ei jente via sending av lapper i timen. Jeg husker hu hadde en liste over hvem som var penest, og da jeg kom på en 5. plass slo jeg til!

Ikke det at en 5.plass var så høyt, men jeg var liten og jeg var dum.

 

Teksten på lappene besto for det meste av "søten" og "søta" og slikt, før jeg etterhvert spurte om vi skulle bli sammen.

 

Huff, jeg grøsser bare ved tanken. Ikke det at hun var stygg, tvertimot, hun var (og er) fantastisk pen.

Men!

I løpet av det 3 måneder lange forholdet (Ja, det var over sommerferien), snakket vi aldri med hverandre, vi hadde overhodet ingen fysisk kontakt. Jeg ga henne en bamse, hun ga meg. Denne bamsen havnet etterhvert i vannet på svømminga, og dermed var det slutt..

 

Jeg var likeglad..

 

Topp den! :new_woot:

Lenke til kommentar

Definitivt min første kjæreste.. Varte i 3 år hvor jeg var dum, naiv og stup-forelska.

 

Veldig lang historie kort, hun var utro i halvannet av de 3 årene, med samme karen. Jeg trudde de bare var venner, så jeg kjørte henne til og med til han når de skulle ha "fest med klassen". Så fungerte som taxi til og fra hennes kvelder med denne karen..

Som jeg sa, dum og naiv og blendet av kjærligheten. :p

 

MEN, jeg lærte en ufattelig viktig lekse som jeg ikke ville vært foruten, så sånn sett kom jeg bra ut av det.. Bare det ikke hadde tatt halvannet år før jeg fant ut av det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...