Christoffero89 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hørt man kan slette chace eller hva det kalles og så blir xboxen raskere. hver er minus med å gjøre deT? mister man våpensettene man har lastet ned og verdner? Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hørt man kan slette chace eller hva det kalles og så blir xboxen raskere. hver er minus med å gjøre deT? mister man våpensettene man har lastet ned og verdner? Det som er "haken" ved å slette cach minne på xboxen er at evnt. oppdateringer til spill blir slettet, men disse blir lastet ned igjen automatisk når man starter opp spillet. Så kan vel egentlig ikke si at det er noen minus ved å slette cachen. Nå husker jeg ikke i farta hvordan man gjorde dette, med ved et raskt søk her på forumet så finner du det Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) men mister jeg de banene jeg har lastet ned og våpnene via marketplace? Endret 7. februar 2009 av chriso89 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 det er bare å laste dem ned igjen (gratis seff). de er linket til din profil på xbox.com Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 har nå gjort det:) måtte laste inn updates på nytt med alt annet ble der Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja. Å slette cache på boxen fjerner bare "spilloppdateringer", og alt du har lastet ned via marketplace forblir. Anbefaler folk å gjøre dette en gang i mellom. Ettersom harddisken har det med å bli litt treg etter en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå