OeO Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Hei Pluttselig, uten ny installering av codecs eller noe, så ble lyden min lav på .avi filmer, regner med at det er mest divx. Kan hende jeg har hatt problemet før, men ikke har oppdaget det før nå grunnet headset. Prøvd å installere codecs på nytt, men til ingen nytte. Har AC3 prøvd med nimo, og brukt gspot til å sjekke om jeg manglet codecs, noe jeg ikke gjorde. Øystein Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Vet ikke om dette kan hjelpe, men om du går inn i kontrollpanelet for lyd så er det en du kan stille på som heter Wave, den innvirker på lyden fra blandt annet avi filmer. Prøv å sett den høyere. Noen lydkort har egene menyer hvor du kan stille slik, ellers kan du det i Windows også. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 All lyd er satt til full. Jeg kan f.eks høre på musikk, spille av .mpeg filmer med god lyd. Men når det kommer til .avi får jeg problemer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå