3ndy Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg var så uheldig at jeg mistet min laptop i bakken på mandag, når jeg da prøvde å startet den fikk jeg ikke bootet fra harddisken. Begynte så å kjøre chkdsk fra en windows cd, plutselig bare stoppet den opp, men pcen ville fortsatt ikke boote fra harddisken. Lastet så ned Hirens boot cd og har kjørt HDD Regenerator v1.51 i snart fire døgn. Programmet har til nå funnet 8000 bad sectors og reparert samme antall, men den har bare gått igjennom 15% av min harddisk som er på 320gb. Det vil si at det tar over 20 døgn før programmet har kjørt ferdig. Så jeg lurte på om: Finnes det noen andre bra programmer som jeg kan kjøre for å fikse harddisken min? Det er ikke så viktig om jeg må formatere harddisken, for jeg har backup av alt. Lenke til kommentar
carwash Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Disken er død. Kjøp en ny. Beklager S. Lenke til kommentar
3ndy Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Det var det jeg fryktet =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå