PolarBearKBG Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hei! Jeg har et kjempe problem. Det har med hjelp menyer å gjøre. Når jeg trykker på forskjellige ting i Windows så kommer Windows hjelp og støtte menyen opp. Dette fører til at jeg ikke kan gjøre noen ting på pc'en. Jeg kan feks ikke åpne mapper. pga hjelp menyen dukker alltid opp. Og jeg kan ikke gjøre noe på kontrollpanel av samme grun. Hjelp panelet refresher seg hver gang jeg trykker på noe. Og jeg får ikke gjort noe. I nettleserne mine så dukker det opp mange 100 hjelp menyer og feilmeldinger når jeg går inn. Hva er feil? :S Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg ville prøvd å starte maskinen i safe mode, og kjørt div anti-virus-programmer osv. Husker for øyeblikket ikke hvordan man valgte safemode ved oppstart, men du burde finne det ganske lett(google). To programmer jeg ville kjørt er: - Superantispyware - avast Prøv dette hvis det ikke fungerer kan du prøve å kjøre div registerscans osv, men jeg har egentlig ikke noe særlig tro på at det vil virke. Mvh Håkon Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Tydelig at du har en eller annen form for virus/malware. Restart maskinen, trykk F8 så snart den har passert POST, velg safe mode, og skann maskinen med anti-virus. Du burde poste i Antivirusprogrammer og datasikkerhet forumet og få hjelp der. Endret 7. februar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå