Gå til innhold

For en browser!!!

Calm

Anbefalte innlegg

Har nettopp oppdaget Opera som alternativ til IE!!! Har forsåvidt alltid visst om Opera, men har aldri tenkt at det kunne være noe reelt alternativ, men shit, det er jo en helt ny opplevelse.... :woot:

For meg virker det som den generelle browsingen går veldig mye kjappere!!! Har enda ikke opplevd noen rent utseendemessige problemer, som jeg synes å huske at noe har sagt at de har opplevd...

Hehe, det var vel egentlig det jeg ville si :lol: ble bare så begeistret over dette utsøkte programmet!! GO Opera!!! :yes:

...og til dere som ikke har testet Opera enda - http://www.opera.com/download/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, kan absolutt anbefales. men seff bare over v7.xx

Må si meg enig med annbefalingen, men personlig bruker jeg 6.05 og har egentlig ikke tenkt på å oppgradere en gang. Den er helt stabil, rask og har mange funksjoner. Og sider den ikke kan vise er ikke verdt å se. Men laster man ned i dag så tar man jo nyeste selvfølgelig.

Hyggelig du har sett lyset forresten Calm.

Lenke til kommentar
Opera er et must! Kan forøvrig opplyse om at versjon 7.10 er ute og absolutt verdt å laste ned, langt mer polert enn 7.03 :)

Begynner faktisk å vurdere å kjøpe tingen, er jo den programvaren jeg bruker mest..

Samma her, jeg vurderer sterkt selv å kjøpe meg den, men den banneren er virkelig bla plasert og har grei størrelse, syntes ikke den er skjenerende i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Samma her, jeg vurderer sterkt selv å kjøpe meg den, men den banneren er virkelig bla plasert og har grei størrelse, syntes ikke den er skjenerende i det hele tatt.

Prøvde å flytte toolbar til høyre og venstre kant i tidsperioden uten reklame. Meget behagelig, men med banner er vitsen borte. Kjøpegrunn.Virker også som at de i 7.10 har fått fast-forward til å funke noenlunde skikkelig.

Lenke til kommentar

Det eneste kjipe med opera er at det er så kjedelig på skolen, der explorer er ENERÅDENDE!

Hva er problemet? På skola vår har vi vårt private lagringsområde som vi får tilgang til når vi logger på med brukernavnet vårt... der har jeg lagra opera og snarevei til opera direkte i mappen, så når jeg skal surfe skriver jeg bare: h:opera så starter den opp. du burde sjekke opp om dere har eget område på skola, men hvis dere har en felles nettverkstasjon, kan du jo legge den der og.

Lenke til kommentar

Det eneste kjipe med opera er at det er så kjedelig på skolen, der explorer er ENERÅDENDE!

Hva er problemet? På skola vår har vi vårt private lagringsområde som vi får tilgang til når vi logger på med brukernavnet vårt... der har jeg lagra opera og snarevei til opera direkte i mappen, så når jeg skal surfe skriver jeg bare: h:opera så starter den opp. du burde sjekke opp om dere har eget område på skola, men hvis dere har en felles nettverkstasjon, kan du jo legge den der og.

Hmm...Det må prøves.

Opera tar jo bare 15 mb, så det skulle ga bra.

Lenke til kommentar
hva snakker dere om!

Har bare hatt opera i litt over en måned, og jeg har fått merke hvor mange sider so ikke vises skikkelig med denne browseren. Bruker nå begge to(ie og opera).

mener dere at alle sider kan vises skikkelig med opera?

nei, det har vi ikke sagt. Det vi sa var at sider som ikke kan vises skikkelig i opera, ikke er verdt å besøke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...