Calm Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Har nettopp oppdaget Opera som alternativ til IE!!! Har forsåvidt alltid visst om Opera, men har aldri tenkt at det kunne være noe reelt alternativ, men shit, det er jo en helt ny opplevelse.... For meg virker det som den generelle browsingen går veldig mye kjappere!!! Har enda ikke opplevd noen rent utseendemessige problemer, som jeg synes å huske at noe har sagt at de har opplevd... Hehe, det var vel egentlig det jeg ville si ble bare så begeistret over dette utsøkte programmet!! GO Opera!!! ...og til dere som ikke har testet Opera enda - http://www.opera.com/download/ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 jA, KAN ABSOLUTT ANBEFALES. men seff bare over v7.xx Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Ja, kan absolutt anbefales. men seff bare over v7.xx Må si meg enig med annbefalingen, men personlig bruker jeg 6.05 og har egentlig ikke tenkt på å oppgradere en gang. Den er helt stabil, rask og har mange funksjoner. Og sider den ikke kan vise er ikke verdt å se. Men laster man ned i dag så tar man jo nyeste selvfølgelig. Hyggelig du har sett lyset forresten Calm. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Velkommen etter! opera er bare så sinnsykt digg. men det er kun verson 6.0.5 som duger da... 7.x har så mange bugs ennå synes jeg.. ikke en gang automatisk innlogging på forumet funker Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 ...ikke en gang automatisk innlogging på forumet funker Joda, det gjør det Etter litt om og men. Finnes et par poster om det rundtomkring. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg har også nylig oppdaget Opera, og bruker KUN explorer på sider som www.mydownloader.com da opera ikke skjønner dette med irc... Det eneste kjipe med opera er at det er så kjedelig på skolen, der explorer er ENERÅDENDE! Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Ja, velkommen etter! Det er lenge siden jeg byttet til Opera, det er en fantastisk Browser, bruker så godt som bare den. Den er himmelsk :-D Bruker selv versjon 7.10. Men 6.x duger flott også... Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Opera er et must! Kan forøvrig opplyse om at versjon 7.10 er ute og absolutt verdt å laste ned, langt mer polert enn 7.03 Begynner faktisk å vurdere å kjøpe tingen, er jo den programvaren jeg bruker mest.. Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Opera er et must! Kan forøvrig opplyse om at versjon 7.10 er ute og absolutt verdt å laste ned, langt mer polert enn 7.03 Begynner faktisk å vurdere å kjøpe tingen, er jo den programvaren jeg bruker mest.. Samma her, jeg vurderer sterkt selv å kjøpe meg den, men den banneren er virkelig bla plasert og har grei størrelse, syntes ikke den er skjenerende i det hele tatt. Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Samma her, jeg vurderer sterkt selv å kjøpe meg den, men den banneren er virkelig bla plasert og har grei størrelse, syntes ikke den er skjenerende i det hele tatt. Prøvde å flytte toolbar til høyre og venstre kant i tidsperioden uten reklame. Meget behagelig, men med banner er vitsen borte. Kjøpegrunn.Virker også som at de i 7.10 har fått fast-forward til å funke noenlunde skikkelig. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Det eneste kjipe med opera er at det er så kjedelig på skolen, der explorer er ENERÅDENDE! Hva er problemet? På skola vår har vi vårt private lagringsområde som vi får tilgang til når vi logger på med brukernavnet vårt... der har jeg lagra opera og snarevei til opera direkte i mappen, så når jeg skal surfe skriver jeg bare: h:opera så starter den opp. du burde sjekke opp om dere har eget område på skola, men hvis dere har en felles nettverkstasjon, kan du jo legge den der og. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Det eneste kjipe med opera er at det er så kjedelig på skolen, der explorer er ENERÅDENDE! Hva er problemet? På skola vår har vi vårt private lagringsområde som vi får tilgang til når vi logger på med brukernavnet vårt... der har jeg lagra opera og snarevei til opera direkte i mappen, så når jeg skal surfe skriver jeg bare: h:opera så starter den opp. du burde sjekke opp om dere har eget område på skola, men hvis dere har en felles nettverkstasjon, kan du jo legge den der og. Hmm...Det må prøves. Opera tar jo bare 15 mb, så det skulle ga bra. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg oppdaget selv hvor bra Opera var for ca. 1 måned sia, bruker ikke noe annet nå *bye bye IE6*. Jeg likte det så mye at jeg fikk lyst til å kjøpe en av de t skjortene som de selger på siden dems. Lenke til kommentar
pc_freak Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 hva snakker dere om! Har bare hatt opera i litt over en måned, og jeg har fått merke hvor mange sider so ikke vises skikkelig med denne browseren. Bruker nå begge to(ie og opera). mener dere at alle sider kan vises skikkelig med opera? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 hva snakker dere om!Har bare hatt opera i litt over en måned, og jeg har fått merke hvor mange sider so ikke vises skikkelig med denne browseren. Bruker nå begge to(ie og opera). mener dere at alle sider kan vises skikkelig med opera? nei, det har vi ikke sagt. Det vi sa var at sider som ikke kan vises skikkelig i opera, ikke er verdt å besøke Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Det eneste kjipe med opera er at det er så kjedelig på skolen, der explorer er ENERÅDENDE! pøh. det høres ut som en fornuftig skole du går på. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Mozilla (www.mozilla.org) er min favoritt, men Opera er ikke ille den heller.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå