cell Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 På hovedsida til gamer.no der det står fra forumet..... der synest eg at dere i gamer kunne forlenga heile "fra forumet" slik at det var dei 20 siste innlegga som vart vist og ikkje 10 slik som no .... det var berre ein ide som eg trur at mangen ville blitt glade for. Fordi at: 1. Det er mangen som skriver på sitt gamle innlegg, berre for og få det på hovedsida 2. Det blir liksom ingen som svarer når det ikkje er på hovedsida 3. osv. Eg trur at mangen ville foretrekt at det vart litt lenger, så skriv at du også vill at det skal vere lenger, så blir det sikkert lenger. 8) 8) 8) Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Det blir ikke aktuelt med flere enn 10 siste på forsiden. Det holder. Det er svært, svært få bruker som bruker forumet på den måten du her beskriver. Vil anbefale deg denne linken: http://forum.gamer.no/late.php?cat_id=2&antall=100 Lenke til kommentar
cell Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 kvifor blir det ikke aktuelt med flere en 10 ?? :-? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 kvifor blir det ikke aktuelt med flere en 10 ?? :-? Du fikk svaret ditt i posten til TST Det er svært, svært få bruker som bruker forumet på den måten du her beskriver Lenke til kommentar
cell Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 seier meg mykje ? Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Cell: Hva er det du ikke forstår i denne setningen: "Det er svært, svært få brukere som bruker forumet på den måten du her beskriver"? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Grunnen er, som allerede nenvt, at de færreste brukerene bruker forumet slik du nevner. I alle fall blandt de mer erfarene forum brukerene. De fleste går inn og ser på forumets oversikt over de siste meldingene, ikke sitter å refresher gamer.no sin hovedside. Derfor er det ikke nødvenndig. Grunnen til at man på tross av dette ikke gjør det alikavell er nok at det design messig ville vært ødeleggende, og tatt over for mye av hovedsiden. Lenke til kommentar
cell Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 ok .... eg sjønte det no men eg trur nok fortsatt at det ville blitt beire viss den var bittelitt lenger.............. men no er vi ferdig med denne tråden so d....... 8) Lenke til kommentar
cell Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 men foresten når vi var så godt i gang her........ veit du TST om den nye playstation 2 modellen kan spille brente ps2spill :-? Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 men foresten når vi var så godt i gang her........ veit du TST om den nye playstation 2 modellen kan spille brente ps2spill :-? Nei, det aner jeg ikke. Det har forøvrig ingenting med emnet i denne tråden å gjøre. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg